Hvordan gør man
Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-10-02 11:21

hejsa

Det her er en lidt lang historie og jeg håber at I vil bære over med mig.

Jeg lånte et beløb af en kammerat mod at han kunne bo i min lejlihed. Da
lejligheden så skulle sælges, så opsagde jeg ham. Da jeg kom hjem efter en
weekend var de rum som han benyttede sig af tomme. I de lokaler stod nogle
reoler som hans firma havde lånt. De var også væk. Deriblandt også noget
hardware, nogle genstande jeg har arvet efter mine forældre og nogle bøger.
Derudover vil han købe mit fjernsyn, video og anlæg. Disse effekter har jeg
ikke fået penge for endnu.

Nu er problemet det at jeg skrev under (længe før han flyttede) på et
dokument hvor han vil få overført hele salgsummen til sin konto. Lejligheden
er nu solgt men hvad kan jeg gøre for at få de penge som han skylder mig for
ovenstående effekter? Jeg ved hvem hans advokat er, men kan jeg skrive et
brev til ham eller er det bedst at det er en anden advokat der gør det (jeg
har ikke 5 flade ører, så jeg kan ikke betale sådan en).

Jeg har tænkt på at anmelde ham for tyveri af mine effekter (men kan det
lade sig gøre når det er en måned siden. Jeg har ikke anmeldt det før, da
jeg røg ned psykisk).

--
Niels Henriksen