Hvordan finde Ella Marie Svendsen født 24/~
Fra : hep

Dato : 30-09-02 22:26

Jeg har fundet hendes fotografier fra barndommen i hendes fotoalbum "Vort
barn" - samlet af hendes mor til konfirmationen. Jeg vil gerne aflevere det
til hende, da jeg har fundet det i et dødsbo...
Har I nogen gode ideer til at finde hende ? Krak giver mange bud på Ella
Svendsen - ingen på Ella marie Svendsen - og hun kan jo have giftet sig til
et nyt navn ?

På forhånd tak for alle gode ideer.
Hanne

Fra : Torben S

Dato : 01-10-02 10:30

Du kan gå på folkeregistret, og for et beløb på 52 kr. kan du få hendes
nuværende adresse, men har hun hemmelig adresse, får du den ikke, men
betaler normalt heller ikke noget.
Torben

Fra : hep

Dato : 01-10-02 23:31

Mange tak, Torben - det er da et godt råd!
Hanne