Weebspeed
Fra : O.Zimmermann

Dato : 30-09-02 21:37

Hei

Er der nogen der kan sige lidt om TDC webspeed, kontra cybercity adsl.
Jeg ved tdc er billigere. CybC 360.kr for 256/128 Tdc 349.kr for 512/128
Tdc har vist kun dynamisk ip på weebspeed
Andet ?????

På forhånd tak.
--
MvH
Ozie

Fra : Søren Blom

Dato : 30-09-02 23:28

"O.Zimmermann" <ozie@cool.dk> skrev

> Tdc har vist kun dynamisk ip på weebspeed
> Andet ?????

Ja, der er kun dynamisk IP, men de skulle tilbyde fast på et og andet
tidspunkt, men hvornår må guderne vide.
Der er ingen router med til Webspeed, den skal man købe ved siden af, har
selv en Zyxel Prestige 304 på min forbindelse.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 01-10-02 10:19

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse news:3d98cff2$0$84704$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Der er ingen router med til Webspeed, den skal man købe ved siden af, har
> selv en Zyxel Prestige 304 på min forbindelse.

Der følger da et Motorola Webspeed Kabelmodem med. Hvad skal du bruge router til?

Martin

Fra : Søren Blom

Dato : 01-10-02 15:16

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev

> Der følger da et Motorola Webspeed Kabelmodem med. Hvad skal du bruge
router til?

Så kan jeg have flere maskiner til at dele den samme forbindelse uden at jeg
af den grund skal til at have flere IP adresser.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 01-10-02 18:31

"O.Zimmermann" <ozie@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved tdc er billigere. CybC 360.kr for 256/128 Tdc 349.kr for 512/128
> Tdc har vist kun dynamisk ip på weebspeed

Sjovt du spørger netop nu fordi du kan få 1 fast IP pr. 1. oktober
Se mere på http://www.oncable.dk/?UniversID=76
________________________
Jakob Houkjær
Jeg præstenterer med dette indlæg ikke JTAS

Fra : Søren Blom

Dato : 01-10-02 20:07

"Jakob Houkjær" <agenten007@yahoo.com> skrev
> Sjovt du spørger netop nu fordi du kan få 1 fast IP pr. 1. oktober
> Se mere på http://www.oncable.dk/?UniversID=76

Det var da dyrt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : O.Zimmermann

Dato : 01-10-02 22:31

Så er det jo ikke billigere når man skal til at betale for fast ip +
routere,
den skal man jo også have fat i ( flere puttere på samme linje )

Takker for svar...........

--
MvH
Ozie

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 02-10-02 14:27

> Så er det jo ikke billigere når man skal til at betale for fast ip +
> routere,
> den skal man jo også have fat i ( flere puttere på samme linje )

Nu behøver man jo ikke flere computere pga. fast IP
--

Fra : O.Zimmermann

Dato : 02-10-02 20:00

NÆ NÆ