TV signal fra bærbar til TV
Fra : von Alten

Dato : 30-09-02 21:17

Er det muligt at forbinde en bærbar (DELL) med S-VHS udgang til et TV der
ikke kan tage S-VHS uden at billedet bliver S/H? Jeg har prøvet at forbinde
PC'en til TV med en SCART-adaptor. Kan man købe en konverterenhed der kan
konvertere signalet? Eller kan det løses vha software?

Fra : FeZ

Dato : 30-09-02 21:55

"von Alten" <alten@alten.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe en konverterenhed der kan
> konvertere signalet? Eller kan det løses vha software?

Jeps - den adaptor du har nu kan købes næsten mage til.
Det hedder bare en converter istedet for - og som navnet
antyder konverterer den S-video signalet til Composite
så du kan få farver på.
Det er den øverste på denne side:
http://shor.ter.dk/211222554

--