Mad til udbringning i Herning
Fra : Heidi

Dato : 30-09-02 19:45

Nogen der kender gode mad-leverandører der leverer til Herning
området?
Jeg kender til slagteren i henholdsvis Lind og Kibæk, men vil
gerne have lidt alternativer til menuer og priser (primært hovedret
til en 30-års fødselsdag, og måske natmad - helst noget
buffet-ta-selv-agtigt)

På forhånd tak for forslag.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Annika Pedersen

Dato : 30-09-02 20:39

> Nogen der kender gode mad-leverandører der leverer til Herning
> området?
Slagteren på Gågaden har jeg ikke oplevet negativt fra, kender dog ikke
deres udbringning privat, men de jeg kender der har prøvet dem siger god
for dem.
http://www.goettsche.dk/

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Heidi

Dato : 01-10-02 07:14

Annika Pedersen wrote:
> Slagteren på Gågaden har jeg ikke oplevet negativt fra,
> kender dog ikke deres udbringning privat, men de jeg
> kender der har prøvet dem siger god for dem.
> http://www.goettsche.dk/

Tak for det - jeg må prøve at få fat i en menu, da man ikke kan
se det helt store på deres hp.