bacon i mikroen / Ram2
Fra : JanneP

Dato : 30-09-02 17:37

Hej Ram2
Mener du at man skal duppe baconen af med køkken rulle inden man putter
den i mikroen, for sådan som jeg læser det set det ud som om
køkkenrullen skal med i mikroen???. OG PAS LIGE PÅ MED DET

JanneP

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 30-09-02 20:18

JanneP wrote:
> [...]
> inden man putter den i mikroen, for sådan som jeg læser
> det set det ud som om køkkenrullen skal med i mikroen???.

Hvorfor skal man passe på med det? Jeg har gjort det masser
af gange, og der er aldrig sket noget (endnu?)

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 01-10-02 11:14

JanneP skrev: (messageID: <news:QX_l9.59459$Qk5.2287083
@news010.worldonline.dk>)

> Mener du at man skal duppe baconen af med køkken rulle inden man putter
> den i mikroen, for sådan som jeg læser det set det ud som om
> køkkenrullen skal med i mikroen???. OG PAS LIGE PÅ MED DET

Jeg putter da bacon imellem to stykker køkkenrulle, når det skal steges i
mikroen. Hvad skulle der være farligt ved det?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Finn

Dato : 01-10-02 16:00

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> Jeg putter da bacon imellem to stykker køkkenrulle, når det skal steges i
> mikroen. Hvad skulle der være farligt ved det?

Det farligste jeg har oplevet er at køkkenrullen sad fast på baconen, træls

Finn

Fra : Heidi

Dato : 01-10-02 16:56

Finn wrote:
> "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en
> meddelelse

> Det farligste jeg har oplevet er at køkkenrullen sad fast
> på baconen, træls

Ja men til gengæld bliver køkkenrullen næsten lige så sprød som
baconen, og tager garanteret også smag derefter, så mon man i
det hele taget bemærker det hvis der ryger et stykke rulle ned...?

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 10-10-02 17:00

01 Oct 2002 10:13:30 GMT, skrev "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net>
:

>Jeg putter da bacon imellem to stykker køkkenrulle, når det skal steges i
>mikroen. Hvad skulle der være farligt ved det?

Jeg har en enkelt gang oplevet, at der gik ild i køkkenrullen midt
under stegningen !!!!!

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 02-10-02 19:51

On Mon, 30 Sep 2002 16:36:47 GMT, "JanneP" <JanneP.news@kandu.dk> wrote:

>køkkenrullen skal med i mikroen???. OG PAS LIGE PÅ MED DET
>
>JanneP

Er det ikke staniol du tænker på hvad skulle der ske med en køkkenrulle
det har jeg da gjort tit.

M.v.h
Niels Wang Hansen