Ider til snacks....
Fra : Morten Johansen

Dato : 30-09-02 14:40

Hejsa,

Skal have ca 30 personer til en fest, og mangler lidt ider til noget snacks

Har planer om følgende:

Nachos med hjemme lavet salsa.
Agurker og gullerødder i stænger med div cremefraich baseret dip.

Andre ider?

mvh
Morten Johansen

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 30-09-02 15:02

"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Har planer om følgende:
>
> Nachos med hjemme lavet salsa.
> Agurker og gullerødder i stænger med div cremefraich baseret dip.

Evt.
- små stykker toast ristet i ovnen med olie, hvidløg og tomat.
- små hjemmelavede falafler m. tahinedressing
- friturestegt broccoli
- Canariske kartofler (papas arrugadas) m. rød mocho (mener opskriften har
været oppe her engang - ellers sig til)
Mvh. Gitte

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 30-09-02 16:55

"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har planer om følgende:
>
> Nachos med hjemme lavet salsa.
> Agurker og gullerødder i stænger med div cremefraich baseret dip.

Hej
Du kan finde en masse ideer til "småmad" på min hjemmeside under "Rejsemad"
og "Fødselsdagsmad". Det er ganske vist overvejende for børn, men du kan jo
se om, der er noget du kan bruge.
Du finder den på www.rikkebachmann.webbyen.dk
Alternativt kan du også prøve om du kan finde Ann Wilsons bog (snarere et
hæfte), der hedder Kanapeer og Småretter eller noget i den stil. Den er
rigtig god. Har set den i brugt boghandlere mange steder til 10 kr. - En
rigtig god investering.
MVH Rikke

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-09-02 16:59

> Andre ider?

Cherrytomater med et stykke bacon omkring, og så en tur på panden el. i oven

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : mcloud

Dato : 30-09-02 18:48

"Morten Johansen" skrev d. 30-09-02 14:40 dette indlæg :
> [...]
>
> Har planer om følgende:
>
> Nachos med hjemme lavet salsa.
> Agurker og gullerødder i stænger med div cremefraich baseret dip.

hej Morten
Hvad med små feta skiver vendt i mel og peber og stegt på en meget varm
pande(feta sakanaki ) masser af citron hen over.( Græsk )
eller hjemme marinerede oliven i chili og hvidløg.
Køb Kalamata oliven og skyl dem .
Tilsæt olivenolie , 5-6 fed hvidløg, peber, lidt tørret chili,
basilikum, lad dem trække en times tid. mums.
parmaskinke ,et par basilikumblade, høvl lidt parmasanost på ,dryp lidt
olivenolie over ,krydr med friskkværnet peber.Rul skinken sammen over
ost og basilikum og skær i passende bider .mums.
dette var mine foreslag, velbekommen
mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 30-09-02 23:58

"Morten Johansen" wrote
> Skal have ca 30 personer til en fest, og mangler lidt ider til noget
snacks

Er det til lige når de kommer eller til senere på aftenen?
Når de lige kommer, skal det jo ikke være noget mættende eller noget der
kræver meget forberedelse?

Hvad med ganske almindelige saltstænger kombineret med dine egne to
forslag?

Nette