Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator problemer
Fra : Christian Catu

Dato : 30-09-02 11:32

Hejsa
Jeg er ved at lave noget animation i Flash, og til det skal jeg lave en
lille animation i Swift 3d. I animationen vil jeg gerne have, at et "C" som
jeg har lavet i Illustrator (hvor jeg har krystaliseret enderne på C'et)
skal komme flyvende ind fra siden.
Problemet er, at når jeg vil importere eps filen i Swift 3d siger den "Error
importing file" An Erro has occurred attempting to import the specified
file. The error is most commonly caused by attempting to import a file that
does not contain outline or filled shapes.
Jeg har lavet min text om til outlines. Hvad kan ellers være problemet. (jeg
bruger Illustrator 10)

Fra : Per Christoffersen

Dato : 30-09-02 11:38

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> does not contain outline or filled shapes.
> Jeg har lavet min text om til outlines. Hvad kan ellers være problemet.

Problemet er, at import af eps-filer fra illustrtor ind i flash er noget hø.
Jeg plejer at få langt bedre resultater ved at kopiere objektet i
illustrator og paste den ind i flash.

/Per