Gratis newsservere
Fra : John Frandsen

Dato : 30-12-00 09:48

Findes der en liste et sted, over hvilke newsservere der findes
tilgængeligt.?

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Thomas Kæregaard

Dato : 30-12-00 14:57

Disse 2 sites har lister over åbne newsservere.
http://www.newzbot.com
http://www.newsservers.net/

Hvis du er villig til at betale ca. $10 pr. md., vil jeg anbefale
http://extra.newsguy.com - har jeg ingen personlige erfaringer med, men jeg
har hørt gode ting
http://www.usenetserver.com - er rimelig, men generelt ikke vildt hurtig
(det hænder faktisk at news.tele.dk er hurtigere).

TeleDK's newsserver er ikke tosset, men hvis du kun bruger WOL, er det nok
tvivlsomt om du kan få adgang...

- Thomas Kæregaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-00 15:35

Sat, 30 Dec 2000 09:47:38 +0100, skrev "John Frandsen"
<john@talent.dk>:

>Findes der en liste et sted, over hvilke newsservere der findes
>tilgængeligt.?

http://www.newzbot.com/

med venlig hilsen
Knud