centrering i hooverknap
Fra : ph

Dato : 29-09-02 17:02

hvordan centrerer man teksten i en hooverknap. Jeg kan ikke se det nogen
steder i egenskaber for knap, men det må da kunne lade sig gøre!?

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-02 18:06

Sun, 29 Sep 2002 18:01:31 +0200, skrev "ph" <pe@ot.do>:

>hvordan centrerer man teksten i en hooverknap.

Den skulle gerne være centreret, det er standard.

Fra : ph

Dato : 29-09-02 18:10

ups, jeg mener venstrestillet...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-09-02 00:14

Supporteres ikke.

Fra : ph

Dato : 30-09-02 09:18

det kan da ikke passe!!
Kan man ikke indsætte noget kode, eller hvad???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-09-02 16:09

Nej. Brug mouse rollovers i stedet. Det vil alligevel være bedre end
den JAVA Applet der anvendes nu.