Mærkelig metal smag i munden ..
Fra : Queenie

Dato : 29-09-02 14:05

Hej,
Jeg har på det seneste oplevet at vågne om morgenen med en underlig smag
af metal i munden. Jeg mener at kunne huske, at det kan være tegn på
mangel af ________ ? Men kan overhovedet ikke huske mere. Er der nogen,
der har samme problem og evt en løsning?

http://www.kandu.dk/

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 29-09-02 15:07

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangel af ________ ? Men kan overhovedet ikke huske mere. Er der nogen,
> der har samme problem og evt en løsning?

Måske en sølvplombe (amalgan), der er gået i stykker?

VH Birgitte

Fra : Steen J

Dato : 29-09-02 21:08

Det kan også være en bivirkning ved brug af benzodiazepiner (stesolid mm.)

VH
Steen

Fra : Bobo

Dato : 29-09-02 21:52

Det kan også være en graviditet hvis du er en kvinde......