Sælges Rejsegavekort til Herning Rejser
Fra : Peter Mouritsen

Dato : 29-09-02 09:13

Gavekort til Herning Rejser Værdi 1000 kr sælges til halv pris.
Skal bruges inden den 16-10-2002
Ikke i børnenes efterårsferie.

mail : phm1@tdcadsl.dk
tlf : 97269901

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-02 10:02

"Peter Mouritsen" <phm1@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Gavekort [ ... ] sælges

Køb og slag uden for markedsgrupperne er altså stadig ikke tilladt.

læs venligst mere på www.usenet.dk

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 29-09-02 11:12

> Køb og slag uden for markedsgrupperne er altså stadig ikke tilladt.
>
> læs venligst mere på www.usenet.dk

Forslag:
Hvis der er nogen der synes at der er nogen der fortjener en påtale er det
så ikke muligt at give denne påtale via e-mail i stedet for her i gruppen så
jeg slipper for alt dette kævleri.
Men det er måske også forbudt ifølge www.usenet.dk ?
Jeg har d. 27/9 modtaget 9 indlæg her i gruppen hvoraf de 6 var ligegyldigt
nonsens affødt af indlægget "Udlejes, lejlighed i Spanien".
Hvad er forskellen på "Udlejes: Sommerhus i Jylland" og "Søges: Sommerhus i
Jylland"?
Er det sidste ikke lige så meget i strid med reglerne som det første?

mvh. hr.P

PS dette indlæg er blot til venlig eftertanke. Svar frabedes her i gruppen
da det vil være OT.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-09-02 11:18

"Leif Langeskov Poulsen" <leif.poulsen@mail.dk> writes:

> [...]
> så ikke muligt at give denne påtale via e-mail i stedet for her i gruppen så

Du kunne også vælge at læse subject, konstatere at det var et
slagindlæg og så regne ud at du er lige glad med svar på denne posting.

> [...]
> Jylland"?
> Er det sidste ikke lige så meget i strid med reglerne som det første?

Jo, det hører lige så meget til i en markedsgruppe.

> PS dette indlæg er blot til venlig eftertanke. Svar frabedes her i gruppen
> da det vil være OT.

Nemlig, derfor burde du have sat FUT til dk.admin.netikette, hvor det
er ontopic. Læs evt. om FUT/followup her:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-09-02 14:25

Trine Kornum Christiansen wrote:

> [...]
> FUT: dk.admin.netikette
> --
> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!

Nåh, du har tilsyneladende ikke lært lektien.?
Og har ikke røde ører.?

Du ved vist hvad jeg mener.

--
Mvh. Jørgen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-09-02 15:13

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> writes:

> Nåh, du har tilsyneladende ikke lært lektien.?
> Og har ikke røde ører.?
>
> Du ved vist hvad jeg mener.

Engang imellem undrer jeg mig over hvor dum man kan være.

/Trine

Fra : Peter Mouritsen

Dato : 30-09-02 20:56

OK ! SORRY !
Det skal ikke ske mere, det tager jo en frygtelig tid for jer at sige at man
ikke må.
Tænkte mig ikke om.

Venlig Hilsen Peter Mouritsen.