Crosshair ! (igen)
Fra : Black-Out

Dato : 28-09-02 20:47

i spiller counter-strike har man et sigtekorn (ret smart ik?). Det er grønt.
Man kan skifte farven ved at skrive adjust_crosshair i sin consol (en menu
der popper ned nogle gange) oxo ret smart. Når man gør det skifter ens
crosshair farve. Man skal skrive det 2 gange for at få et blåt. Jeg vil
gerne være fri for at skrive det, så jeg mener at jeg gerne vil starte med
et blåt crosshair. Så når jeg joiner er det blåt !

/Black-Out

Fra : Devast8or

Dato : 28-09-02 21:25

Du kan binde en knap til det, så skal du ikke skrive adjust_crosshair i
konsollen, men kun trykke på knappen to gange. Jeg ved ikke om man kan gøre
så den automagisk starter op med det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thor

Dato : 29-09-02 16:06

Jeg vil
> gerne være fri for at skrive det, så jeg mener at jeg gerne vil starte med
> et blåt crosshair. Så når jeg joiner er det blåt !

Prøv i Din config.cfg at skriv adjust_crosshair 3 eller hvormange gange du
nu skulle skrive det, kun et gæt

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 29-09-02 18:30

> Man skal skrive det 2 gange for at få et blåt. Jeg vil
> gerne være fri for at skrive det, så jeg mener at jeg gerne vil starte med
> et blåt crosshair. Så når jeg joiner er det blåt !

åben autoexec.cfg (halflile\cstrike\, hvis den ikke er der, lav den) og
indsæt :
adjust_crosshair
adjust_crosshair

--