grafik kort... er det ok?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 28-09-02 20:19

er ikke sikker men er det her ikke det rigtige sted at spørge?

Jeg har fået tilbudt et G force 3 TI m 128 ram til 800 Kr. er det en ok
pris?

se... kun et indlæg :)

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-09-02 21:12

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@tdcspace.dk> wrote in message
> er ikke sikker men er det her ikke det rigtige sted at spørge?
>
> Jeg har fået tilbudt et G force 3 TI m 128 ram til 800 Kr. er det en ok
> pris?

Du kan jo selv tage og kigge lidt på www.edbpriser.dk

Det billigste GF 3 ti200, med 128 mb ram, koster 879,- ifl. edbpriser

Fra : Lars

Dato : 28-09-02 22:33

Nikolai R. Jensen wrote:
> er ikke sikker men er det her ikke det rigtige sted at spørge?
>
> Jeg har fået tilbudt et G force 3 TI m 128 ram til 800 Kr. er det en
> ok pris?

Du kunne måske overveje det her til 650 kr:

Det kræver selvfølgelig, at du tror på min påstand om, at 128 MB ikke
gør den store forskel, måske endda tværtimod, og at du ikke har brug for
TV-out. Påstanden kan jeg godt underbygge med et link, men det må blive
i morgen, da pågældende hjemmeside er nede.

Hilsen Lars

Fra : Lars

Dato : 29-09-02 01:09

Lars wrote:

> [...]
> for TV-out. Påstanden kan jeg godt underbygge med et link, men det må
> blive i morgen, da pågældende hjemmeside er nede.

Bare glem min påstand. Der er sgu nok bedst at betale et par hundrede
kroner ekstra for at være mere fremtidssikret, selv om 128 MB muligvis
arbejder lidt langsommere end 64 MB rammen. Her er en glimrende artikkel
om det, som netop tager denne problematik op:
http://tech-report.com/etc/2002q3/graphicsmem/index.x?pg=1

Hilsen Lars