http://www.netconnect.dk
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-00 23:47

Hej

Er der nogen der har arfaringerne med ADSL hos http://www.netconnect.dk ?

og meget spændende:

Hvis ikke I har mulighed for ADSL, kan vi nu tilbyde en fast ISDN linie -
uden minuttakst til 6.000 kr/år !!!

Jeg afventer svar fra dem

Bjarke Hansen

Fra : Jakob Paikin

Dato : 29-12-00 23:50

On Fri, 29 Dec 2000 22:47:01 GMT, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>Er der nogen der har arfaringerne med ADSL hos http://www.netconnect.dk ?

Så vidt jeg kan se er der bare tale om en forhandler af TDs og WOLs
ADSL-produkter?

--
Jakob Paikin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-00 23:59

> Så vidt jeg kan se er der bare tale om en forhandler af TDs og WOLs
> ADSL-produkter?

jep,,

men jeg spekulerede nu mere i den sætning:

Fra : Simon Skals

Dato : 30-12-00 00:17

It seems Bjarke Hansen wrote:
>men jeg spekulerede nu mere i den sætning:

Så du spurgte om deres ADSL-produkt, fordi du var interesseret i
erstatnings-produktet? Øh...

>Hvis ikke I har mulighed for ADSL, kan vi nu tilbyde en fast ISDN linie -
>uden minuttakst til 6.000 kr/år !!!

Mon ikke der er tale om videresalg af TDK's Proaccess ISDN? Prisen er vist
ca. den samme, og ærlig talt - et par af detaljerne ved
http://www.netconnect.dk/ giver ikke ligefrem indtryk af, at de er en stor
ISP med egen infrastruktur (fx har de måttet outsource tælleren på deres
forside).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-00 00:23

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Så du spurgte om deres ADSL-produkt, fordi du var interesseret i
> erstatnings-produktet? Øh...

heh,,,

jeg ved det,,,

det var måske ik så smart :-/

> [...]
> ISP med egen infrastruktur (fx har de måttet outsource tælleren på deres

nææ, men det var såmen også lidt derfor jeg spurtge til det..

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-12-00 04:22

On 29 Dec 2000 23:16:41 GMT, Simon Skals <spam@gid.dk> wrote:

>http://www.netconnect.dk/ giver ikke ligefrem indtryk af, at de er en stor
>ISP med egen infrastruktur (fx har de måttet outsource tælleren på deres
>forside).

"Hvor meget ville De stole på et website med en
TheCounter.com-counter"? (som fx Rapportens website)

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/