Apple computere på edbpriser.dk
Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 28-09-02 19:07

Jeg så lige, at www.edbpriser.dk har fået lidt Mac udstyr:

http://www.edbpriser.dk/newprod/newprod-top10.asp?ID=1774697904

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh
+++ATH

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-09-02 15:28

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Jeg så lige, at www.edbpriser.dk har fået lidt Mac udstyr:
>
> http://www.edbpriser.dk/newprod/newprod-top10.asp?ID=1774697904

Der er åbenbart kommet 3 nye Mac-forhandlere herhjemme. Det er da rart
med lidt ekstra eksponering; gad vide om det skyldes iPod til Windows?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 29-09-02 19:51

On 29/09/02 16:28, in article 1fja53i.1bp4199q1a6mqN%spam02@tdcadsl.dk,
"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Der er åbenbart kommet 3 nye Mac-forhandlere herhjemme. Det er da rart
> med lidt ekstra eksponering; gad vide om det skyldes iPod til Windows?

Fint nok, det var (måske) på tide. Navnligt fordi at EDB-prisers tilsluttede
sælgerfirmaer er væsentligt billigere på Mac-kompatibelt periferi-udstyr
end Apple-forhandlere.

Men prisen for G4 1000 DP er højere hos Edbpriser end på fx Macxpress,
"Edbpriser.dk" har dernæst ikke en dyt forstand på Mac, og hvis der er fejl
eller mangler ved en Mac, så kan du godt sætte en del af dit liv af til at
overtale sælger til at forstå dit problem.

Differencen skal derfor være betydelig før jeg tør ! Men konkurrence på
Mac-området bør vi hilse velkommen.

Bjarke

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-09-02 20:03

Bjarke Vejby <vejby@vejby.dk> wrote:

> Differencen skal derfor være betydelig før jeg tør ! Men konkurrence på
> Mac-området bør vi hilse velkommen.

Netop, jeg vil også anbefale, at man holder sig til en "rigtig"
Apple-forhandler. Hvis de andre er billigere, så er der dog ikke det
store at tabe, for evt. garanti-sager klares direkte med Apple.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-09-02 21:05

spam02@tdcadsl.dk (René Frej Nielsen) writes:

> Netop, jeg vil også anbefale, at man holder sig til en "rigtig"
> Apple-forhandler. Hvis de andre er billigere, så er der dog ikke det
> store at tabe, for evt. garanti-sager klares direkte med Apple.

Jeg noterede mig i hvert fald, at Fredgaard er billigere med eMacs.