Efterlyses: Opskrift på Sildepostej
Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 28-09-02 15:59

Hej.
Mon der er nogen, der har en opskrift på Sildepostej..?
Sådan a la den man kan købe i en lille pølseformet pakning (Til en mindre
formue..).

Jeg har prøvet på (Nu 4-årige) GOOGLE -
men fik kun links med alle sildepostejens fortræffeligheder.. -;))

På forhånd TAK..!!
Med venlig hilsen
Torkil

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-09-02 16:31

Torkil Halvorsen skrev:

> Mon der er nogen, der har en opskrift på Sildepostej..?
> Sådan a la den man kan købe i en lille pølseformet pakning.

Står der på den lille pølseformede pakning hvad postejen er lavet af?

// Klaus

Fra : LowLifeDK

Dato : 28-09-02 17:19

> Står der på den lille pølseformede pakning hvad postejen er lavet af?

garanteret ikke sild

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-09-02 17:39

LowLifeDK skrev:

> garanteret ikke sild

Jo, der er såmænd rigeligt med sild i de udgaver jeg har set, men
jeg kan ikke huske hvad de øvrige ingredienser er.

// Klaus

Fra : Peter Westh

Dato : 29-09-02 10:35

"Torkil Halvorsen" <toltronic@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Mon der er nogen, der har en opskrift på Sildepostej..?
> Sådan a la den man kan købe i en lille pølseformet pakning (Til en mindre
> formue..).

Grundlæggende er der kun een ingrediens, røget sild. Få alle ben ud, mos den
med en gaffel og smag til med peber, lidt citronsaft og måske purløg. Hvis
den ikke er så fed, lidt oie (det er er i den købte)

Min mor plejede at lave noget pålæg af hakket røget sild, hakket æg og
hakket æble.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-09-02 11:42

Peter Westh skrev:

> Grundlæggende er der kun een ingrediens, røget sild.

Ja, jeg tjekkede lige en rulle da jeg var i Irma her til formiddag.
Der stod røget sildefilet, vegetabilske olier og så et par konser-
veringsmidler.

// Klaus