At avle.......
Fra : Pia Hauge

Dato : 28-09-02 10:11

Hejsa igen!

Jeg takker for gode råd og "hug"!
Nogle af de indlæg som besvarede mit tidligere indlæg må jeg desværre
betragte som strengt fordømmende - vi er ikke så uansvarlige som I
tilsynelandende vil gøre os til. Selvfølgelig er hun ikke ung mere,
men at begynde at avle på hunden uden et dyrlægetjeck......!
Andet er at jeg beklager dybt hvis jeg med mit indlæg kom til at træde
folk over tæerne.
Min mening var at gøre en eller anden ejer af en egnet hanhund
interesseret og jeg forestillede mig i min naivitet at denne gruppe er
et seriøst sted, som kunne bruges til at formidle en kontakt - jeg tog
fejl!!
Med hensyn til min holdning til dkk så er den stadig den samme og jeg
ved at jeg langt fra er den eneste som føler sådan. Diskussionen
foregår også i egne rækker indenfor Spanielklubben.
I slipper for at høre mere fra mig
Hilsen Pia

Fra : Mari

Dato : 29-09-02 00:29

"Pia Hauge" <hauge.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Du skrev i denne mai:
> "Pia Hauge" <hauge.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Og du fik nogle holdninger - sådan som du bad om.

> Min mening var at gøre en eller anden ejer af en egnet hanhund

Og det var netop "en_eller_anden_" der trickede. For du kunne
gå den seriøse vej og vælge en han af god afstamning - som er
avlsgodkendt. Og de findes bedst i racens specialklub.........

> I slipper for at høre mere fra mig

BØVS!!!!

Mari

Fra : x Vuf x

Dato : 29-09-02 08:19

Sun, 29 Sep 2002 01:29:07 +0200, Mari wrote:
> [...]

>gå den seriøse vej og vælge en han af god afstamning - som er
>avlsgodkendt. Og de findes bedst i racens specialklub.........

<Fniiis>

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : P.N.

Dato : 01-10-02 08:20

> [...]
> Nogle af de indlæg som besvarede mit tidligere indlæg må jeg desværre
> betragte som strengt fordømmende - vi er ikke så uansvarlige som I

Nu var det ikke svært at se manipulationen i de fordømmelser du fik. Men
hunde er forskellige og generelle regler kan næppe bruges her.

Selvfølgelig er hun ikke ung mere,
> men at begynde at avle på hunden uden et dyrlægetjeck......!
> Andet er at jeg beklager dybt hvis jeg med mit indlæg kom til at træde
> folk over tæerne.

Næeh du vidste ikke bedre, det er menneskeligt at fejle.

> [...]
> interesseret og jeg forestillede mig i min naivitet at denne gruppe er
> et seriøst sted, som kunne bruges til at formidle en kontakt - jeg tog

Jamen prøv dog indenfor Spanielklubben. Der må være masser af egnede
kandidater. Bare hunden er sund og rask før du starter

P.N.