Nettid 80
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-00 17:33

(jeg tillader mig at sende dette, igen... da jeg kl. 16:18 har sendt via
news.cybercity.dk og intet er kommet frem endnu, heller ikke på sunsite)

Hej gruppe

jeg har lige opsagt mit cybercity 120 fastpris arbonnement hos cybercity,,

da jeg synes Nettid 80 er et ret godt tilbud.

Det er nemlig s*** ireterende at man skal bruge 2 timer,,, hver dag,,, hvis
man altså vil udnytte det.

Med nettid, kan man være en fri fugl, og selv bestemme hvornår man vil bruge
tiden.

Men inden jeg bestiller nettid, og stadig kan ombestemme mig,,

Vil jeg hører om teledanmarks forbindelser,,, er de gode/dårlige?

Indelands, og udelands?

Jeg har nemlig aldirg været særlig glad for teledanmark,,, og har derfor
aldrig prøvet deres internet,,,

Med venlig Hilsen Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-00 18:01

Skal lige sige, at jeg har ISDN, og køer via Zyxel Omni.net LCD

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 29-12-00 18:00

On Fri, 29 Dec 2000 16:32:58 GMT, Bjarke Hansen wrote:

>Vil jeg hører om teledanmarks forbindelser,,, er de gode/dårlige?
>
>Indelands, og udelands?
>
>Jeg har nemlig aldirg været særlig glad for teledanmark,,, og har derfor
>aldrig prøvet deres internet,,,

Personligt har jeg været ovenud med min ISDN-opkobling gennem teledanmark i
al den tid jeg har haft den.
Og med hensyn til linier tror jeg ikke at der kvalitetsmæssigt er meget at
klage over.

--
Søren O.

650 af de bedste gamle gratis spil til download på http://spilarkiv.dk/

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 29-12-00 20:09

I indlægget <_0336.6631$Ru.28913@twister.sunsite.dk>
dateret 29 Dec, forfattede Bjarke Hansen:

[snip]
> da jeg synes Nettid 80 er et ret godt tilbud.

[snip]
> Men inden jeg bestiller nettid, og stadig kan ombestemme mig,,
>
> Vil jeg hører om teledanmarks forbindelser,,, er de gode/dårlige?

Jeg skiftede fra NetTid30 til NetTid80 pr. 1/12 og de eneste problemer
jeg har oplevet er den stakkels gamle underdimensionerede newsserver der
vånder sig.

Men der skulle være håb om bedring når TeleDanmarks internetfolk engang
er færdige med at lave noget ganske unødvendigt WebTV for en 5. klasses
TV-station....

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : "

Dato : 29-12-00 21:10

Jeg har nu haft NetTid80 i 3 md og det kører bare....der har overhovedet
ikke været noget med det....intet....!!!
Det er lækkert at bare kunne sætte sig ved pc´en uden at tænke på hvor lang
tid der er gået og på hvilket tidspunkt der billigt...bare kom igang...Meget
tilfreds med Nettid80

Har lige opsagt det, da Netexpres Teknikkeren besøger mig den 17.
Jan.........Jubii.!!

slimZ.dk

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 30-12-00 10:19

Øv bøv, min kommer allerede den 16. :-þ

I indlægget <92ir25$so6$1@news.inet.tele.dk>
dateret 29 Dec, forfattede :

> Har lige opsagt det, da Netexpres Teknikkeren besøger mig den 17.
> Jan.........Jubii.!!

Hvis du nogensinde når herned kan du læse om korrekt quoting på
http://www.usenet.dk/

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen, Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
Give one fish and you feed for a day. Teach how to fish and you feed for a lifetime.