Nvidia - skyld i crash
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-09-02 01:53

Mit system crashede lige, og lavede en spontan reboot i Win XP.

Bagefter får jeg en rapport fra Windows Error Reporting:
Analysis Information

"Thank you for submitting an error report. This report has been processed
and analyzed. We determined that this crash event was caused by:

Nvidia Graphics Driver

NVIDIA® Corporation is the manufacturer. An updated driver for your device
which corrects known problems is available. Microsoft recommends installing
the new driver to improve the stability of your system."

Hvad f..... er der galt med 40.41 driverne? Jeg kan ikke være den eneste der
har problemer med dem?

Når, men jeg var lige inde på www.nvidia.com for at se om der var nogle nye
drivere og når jeg klikker under "Download Drivers" og "WindowsXP/2000
Graphics Driver" er den nyeste driver 30.82

Øhm?

/Jógvan Lindenskov
How to Remove Linux and Install Windows on Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247804

Fra : L.M.L

Dato : 28-09-02 02:04

> [...]
> drivere og når jeg klikker under "Download Drivers" og "WindowsXP/2000
> Graphics Driver" er den nyeste driver 30.82

Prøv at kigge samme sted du downloadede 40.41 driveren

Jeg har også haft problemer med den...

lovegreen AT it DOT dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-09-02 04:27

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmale.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> drivere og når jeg klikker under "Download Drivers" og "WindowsXP/2000
> Graphics Driver" er den nyeste driver 30.82

gå ind under detonator 40 og ikke graphics drivers, der 40.41 lå og er nu
erstattet af 40.71 som forøvrigt køre kanont her, havde nemlig selv nogle
kvaler med 40.41 som bla. frøs systemet, men køre nu perfekt med deres
nyeste 40.71. Ellers kan de fleste drivers hentes hos http://www.tweakup.dk

Hygge

Dorthe

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 28-09-02 11:38

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
> kvaler med 40.41 som bla. frøs systemet, men køre nu perfekt med deres
> nyeste 40.71. Ellers kan de fleste drivers hentes hos

Tanks!