Fra Outlook Express til Pegasus Mail
Fra : Lars Wiberg

Dato : 27-09-02 22:34

Hej,

Jeg har skiftet min E-post klient (Outlook Express 6) ud med Pegasus
Mail og vil nu gerne have flyttet samtlige breve fra den ene klient
til den anden. Det har vist sig at være lidt af en opgave.

Det eneste værktøj jeg har været i stand til at opsnuse, kunne jeg
ikke downloade fordi webstedet var / er nede. (Der er tale om
oe2mbx.exe fra gpl.no)

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Jeg har prøvet at importere
brevene i Eudora 8, men det blev kun til folderne. Brevene var intet
sted at finde. Jeg har også prøvet Mozilla, hvor jeg omdøbte filerne
til .mbx (Den metode skulle efter sigende virke i Netscape - Mozilla
var bare et spinkelt håb) - det virkede heller ikke. Netscape
Communicator 4.7.9 er også prøvet uden held. Netscape 6.x og 7.x går
ned under installationen (Jeg bruger Windows XP, en sammensværgelse?)
så nu er jeg på bar bund igen.

Nogle kvikke forslag?

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail