aflysning af prøve!!
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 27-09-02 17:39

Hej
Hvis der skulle være nogle her på listen som påtænker at tage på C-prøve i
Dansk Retriever Klub-Region Centrum, Nr. Snede (Rørbæk Sø) i morgen lørdag,
kan jeg fortælle at prøven desværre er aflyst p.gr.a. at en minkfarm tæt på
prøveområdet har fået en minksygdom og er i karantæne.
Det har desværre ikke været muligt at flytte prøven med så kort varsel.
Hilsen Vibeke

Fra : Søren Voigt

Dato : 27-09-02 21:35

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> prøveområdet har fået en minksygdom og er i karantæne.
> Det har desværre ikke været muligt at flytte prøven med så kort varsel.

tak for hjælpen Vibeke!

Søren