pie crust
Fra : netper

Dato : 27-09-02 08:30

Nu jeg er igang så er der lige et par stykker mere her

1 (9 inch) unbaked deep dish pie crust (hvis man oversætter det ord
efter ord så giver det ingen mening) men mit bud må være noget med en
forbagt piebund eller noget derhenad

4 eggs, beaten
1 egg yolk, beaten

4 æg og en æggeblomme, men hvad meners der med beaten

Jeg kan fortælle at det er en pie jeg er ved at prøve at oversætte fra
engelsk og opskriften kan ses her
http://brunch.allrecipes.com/AZ/BrcclindPrvlnQich.asp

Mvh
Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-09-02 08:38

"netper" <netper.news@kandu.dk> writes:

> 4 eggs, beaten
> 1 egg yolk, beaten
>
> 4 æg og en æggeblomme, men hvad meners der med beaten

Betyder det ikke bare pisket?

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Peter Westh

Dato : 27-09-02 09:03

"netper" <netper.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1 (9 inch) unbaked deep dish pie crust (hvis man oversætter det ord
> efter ord så giver det ingen mening) men mit bud må være noget med en

Ubagt tærtebund i en form på ca. 22 cm i diameter med høje kanter (Altså
f.eks. en springform foret med mørdej.)

> 4 eggs, beaten
> 1 egg yolk, beaten

Beaten= pisket.