Genvej på skrivebordet
Fra : gebbe

Dato : 26-09-02 19:18

Jeg vil gerne lave en genvej på skrivebordet af MS Outlook Nyhedsgruppe
direkte og ikke som nu hvor jeg
skal: Vis--> Gå til--> Nyheder
Det må kunne gøres lidt smartere

tak gebbe

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-09-02 19:23

In dk.edb.internet.software.mail+news, "gebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk>
wrote:

>Jeg vil gerne lave en genvej på skrivebordet af MS Outlook Nyhedsgruppe

C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe

--
Lars Stokholm

Fra : ebbe gebbe

Dato : 26-09-02 19:38

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe
>
> --
> Lars Stokholm

Selvom jeg prøvede med C:\programmer\outlook express\msimn.exe
får jeg stadig hovedmenuen frem og igen: Vis--> Gå til--> Nyheder
der kan måske ikke laves direkte link ?

Fra : Don_E

Dato : 26-09-02 19:52

"ebbe gebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Selvom jeg prøvede med C:\programmer\outlook express\msimn.exe
> får jeg stadig hovedmenuen frem og igen: Vis--> Gå til--> Nyheder

Hvilken Nyhedsgruppe snakker du om?
--
/DonE

Fra : ebbe

Dato : 26-09-02 19:56

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> Hvilken Nyhedsgruppe snakker du om?
> --
Det er ikke til en bestemt nyhedsgruppe men MS Outlook's som jeg åbner, men
skal ind
i Vis--> Gå til--> Nyheder
og der mener jeg at man enten kan bruge CRTL+genveje eller lægge den på
skrivebordet.

Fra : scn

Dato : 26-09-02 20:25

"ebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk> skrev i en meddelelse news:3d935856$0$18114$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> Det er ikke til en bestemt nyhedsgruppe men MS Outlook's som jeg åbner, men
> skal ind
> i Vis--> Gå til--> Nyheder

MS Outlook kan ikke vise nyhedsgrupper, men Outlook Express kan.

> og der mener jeg at man enten kan bruge CRTL+genveje eller lægge den på
> skrivebordet.

lav en genvej med denne sti:
så starter OE op i den gruppe.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Don_E

Dato : 26-09-02 20:03

> [...]
> skal ind
> i Vis--> Gå til--> Nyheder
> og der mener jeg at man enten kan bruge CRTL+genveje eller lægge den på

Okay! For til en bestemt NG kan man godt!
--
/DonE

Fra : Inge Lise Holm

Dato : 27-09-02 12:06

Det helt rigtige må være:

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe" /outnews

.... det står i tekstfilen i Outlook mappen

mvh
Inge Lise

Fra : Ruth Due

Dato : 27-09-02 13:29

Inge Lise Holm skrev:

> Det helt rigtige må være:

Hej, manden bruger Outlook og ikke OE, har I ikke opdaget det?
thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-09-02 16:34

In dk.edb.internet.software.mail+news, Ruth Due wrote:

>Hej, manden bruger Outlook og ikke OE, har I ikke opdaget det?

Du har åbentbart ikke opdaget at Outlook ikke er en nyhedslæser.

--
Lars Stokholm

Fra : Ruth Due

Dato : 27-09-02 20:21

Lars Stokholm skrev:

> Du har åbentbart ikke opdaget at Outlook ikke er en nyhedslæser.

Jo, det har jeg opdaget, men det har manden ikke, han forstår ikke jeres
råd. Forklar ham sammenhængen. Hvis I har lyst. OK?
thomas

Fra : scn

Dato : 27-09-02 20:55

"Ruth Due" <ruthruth@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det har jeg opdaget, men det har manden ikke, han forstår ikke
> jeres råd. Forklar ham sammenhængen. Hvis I har lyst. OK?

Det har jeg da gjort..

Fra : ebbe

Dato : 27-09-02 21:36

"scn" <scn@invalid.xx> skrev i en meddelelse news:an2blb$o06$1@sunsite.dk...
> "Ruth Due" <ruthruth@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg da gjort..

lav en genvej med denne sti:
så starter OE op i den gruppe.

Laver jeg genvej starter OE op men går først til nyhedsgrupperne når jeg
trykker: Vis--> Gå til--> Nyheder

Det andet fra skrivebordet kan ikke lade sig gøre i XP

Fra : scn

Dato : 27-09-02 22:21

> [...]
> jeg trykker: Vis--> Gå til--> Nyheder
>
> Det andet fra skrivebordet kan ikke lade sig gøre i XP

Har selv Win2000, så jeg har ikke flere forslag...