udstilling i sorø??
Fra : bankehytten

Dato : 26-09-02 18:21

Hej

Er der en af jer der kan fortælle mig hvem der er arangør af udstillingen i sorø vist her i weekenden???

Knus Henriette.

Fra : Jan

Dato : 26-09-02 18:29

Ja, det er Racekatten. Læse evt. mere på http://www.racekatten.dk/, hvis du
vil vide mere, eller være medlem

Hilsen
Jan
http://heart.and.soul.homepage.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 26-09-02 18:30

"bankehytten" <bankehytten@tdcadsl.dk> skrev

Hej

Er der en af jer der kan fortælle mig hvem der er arangør af udstillingen i
sorø vist her i weekenden???

Det er Racekatten der står for udstillinegn. Du kan læse mere her(klik på
udstilling):

www.racekatten.dk

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-09-02 21:15

> Det er Racekatten der står for udstillinegn. Du kan læse mere her(klik på
> udstilling):

Jeg ved ikke om det er mig, der er noget galt med, men jeg har altså ikke
kunnet finde andet end dommerfordelingen vedr. Sorøudstillingen de sidste
par dage.
Jeg skulle bruge adressen i lørdags, men kunne ikke finde Sorø på
Racekattens hjemmeside, så jeg måtte bevæge mig væk fra computeren *GISP* og
finde det andet steds.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 26-09-02 21:37

Grit Wessel wrote:

> [...]
> Jeg skulle bruge adressen i lørdags, men kunne ikke finde Sorø på
> Racekattens hjemmeside, så jeg måtte bevæge mig væk fra computeren

hehe næ, alt andet indformation omkring Sorø forsvandt da de lagde
dommerfordelingen ud.... lidt mærkeligt! :)
Men der er dyrlæge kontrol fra 7-9 og kattene skal være i burene 9.45.

mvh
Anders Lorentzen

--
www.miacis.dk

Fra : bankehytten

Dato : 27-09-02 12:35

Hej Grit

> [...]
> Jeg skulle bruge adressen i lørdags, men kunne ikke finde Sorø på
> Racekattens hjemmeside, så jeg måtte bevæge mig væk fra computeren

Jeg kunne heller ikke finde det så hvis du fejler noget gør jeg også >grin<

knus Henriette.
--
Norske skovkat og Main coon
http://bankehytten.homepage .dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-09-02 18:40

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev
> Jeg ved ikke om det er mig, der er noget galt med, men jeg har altså ikke
> kunnet finde andet end dommerfordelingen vedr. Sorøudstillingen de sidste
> par dage.

Hej Grit

Nej, der er såmænd ikke noget galt med dig (eller jer andre...)
Omtalen var "faldet ud" ifb. med opdatering af dommerfordelingen - men den
er nu lagt på igen!
http://www.racekatten.dk/Page/racekatten/201/

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-09-02 18:32

Hej Mette

Ja, det er Racekatten - er der noget, du vil vide? Så spørg løs

Mvh. Camilla

Fra : bankehytten

Dato : 26-09-02 19:00

Hej Alle

> Ja, det er Racekatten - er der noget, du vil vide? Så spørg løs

Tak jeg kunne ikke rigtig læse det ud det der stod på siden ellers kigger jeg det forkerte sted

Når man er medlem af racekatten er det så rigtig at man har grstis adgang og hvordan beviser man så man er medlem???

Jeg ville gerne ned at kigge fordi jeg overvejer at udstille mine katte (norsk skovkat og main coon) i nov (ved darak) men jeg syntes lige jeg vil se en udstilling først og få smag for tingene

Jeg er allerede død nervøs for min første udstilling jeg har aldrig prøvet det før.
Min norske skovkat Amerine har prøvet det før og vandt CAC sammen med sin opdrætter.
Min maion coon Cæsar skal på for første gang det bliver nok kun ham da Amrine stadig er meget tynd efter at have haft killinger, men tager pænt på.

Knus Henriette.

Fra : Jan

Dato : 26-09-02 19:06

Ja, man kommer gratis ind, hvis man er medlem af Racekatten. (Opgiv dit navn
og medlemsnummer ved indgangen).

Du er velkommen til at kikke forbi os på vejen, så skal vi gerne fortælle
lidt om hvad der foregår. Du skal bare gå efter de flotteste katte på
udstillingen )

Fra : bankehytten

Dato : 26-09-02 19:17

Hej Jan

> Ja, man kommer gratis ind, hvis man er medlem af Racekatten. (Opgiv
> dit navn og medlemsnummer ved indgangen).

ok så finder jeg mit medlem nr frem det står vel på katte bladet

> Du er velkommen til at kikke forbi os på vejen, så skal vi gerne
> fortælle lidt om hvad der foregår. Du skal bare gå efter de flotteste
> katte på udstillingen )

Jamen det gør jeg

Hvornår er entlig åbningstider og såént ???

Glæder mig helt vildt ,-)

Knus Henriette.

Fra : TM

Dato : 26-09-02 19:26

Medlemsnummeret står bag på Kattemagasinet - ca.i midten på
toppen..........bagpå!!!!!!!!!

Der er åbent for publikum mellem kl. 10-19.

Så ses vi???????

KH, Tina

Fra : bankehytten

Dato : 26-09-02 19:38

Hej

> Medlemsnummeret står bag på Kattemagasinet - ca.i midten på
> toppen..........bagpå!!!!!!!!!

Tak jeg finder det frem

> Der er åbent for publikum mellem kl. 10-19.

Ok så kan jeg nå at vågne først hvis ellers cæsar ikke hiver mig ud af dynerne kl 6 >gab<

> Så ses vi???????

Ja er i der begge dage????

Knus Henriette.

Fra : TM

Dato : 26-09-02 19:38

> Ja er i der begge dage????

Det er KUN på søndag.
Det er den næste udstilling i Glostrup, der løber over to dage...så nej vi
bliver lige hjemme i overmorgen - og vasker katte ))

> Knus Henriette.

KH, Tina

Fra : bankehytten

Dato : 26-09-02 19:46

hej

> Det er KUN på søndag.
> Det er den næste udstilling i Glostrup, der løber over to dage...så
> nej vi bliver lige hjemme i overmorgen - og vasker katte ))

Ok så ses vi sikkert

knus Henriette.