patent søgning
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 26-09-02 15:50

Hej NG

I morgen skal jeg til et lille kursus i patensøgning!
Er der nogen som kender en side eller ligende hvor men kan få lært de alm.
termer som man bruger i forbindelse med det! gerne en der ikke kræver man ik
har den store indsigt i forvejen!
Der er nemlig ingen forbredelse til lektionen, men man vil jop gerne være
forberedt

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 26-09-02 15:55

fik lige trykekt på send ved en fejl

Men any way jeg skal have lært lidt om det i morgen

Nikoalj Marquart

ps læser forresten: Business Development Engineer På HIH
Kender i den uddanelse?