Strømforbrug på gl. IBM bærbar
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 26-09-02 10:12

Jeg ville egentlig gerne have en server stående tændt, men synes, at
strømforbruget på selv min gamle stationære er for højt - selv uden skærm.

Men så tænkte jeg på min gamle IBM bærbare - ThinkPad 560 (P133, 24 MB
RAM, 2 GB HDD). Den kan vel ikke bruge så forfærdeligt meget strøm med
skærmen lukket. Og den kan vel sagtens køre min webserver mv.

Men hvor meget strøm sluger sådan en egentlig? Nogen, der ved det? Har
ikke kunnet finde noget på www.ibm.com

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-09-02 11:06

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> crashed Echelon writing

> Men hvor meget strøm sluger sådan en egentlig? Nogen, der ved det? Har
> ikke kunnet finde noget på www.ibm.com

Hvis du kigger på din strømforsyning, står der så ikke noget med Output
power?

Min Dell Latitude C810 må max. sluge 70W da det er hvad strømforsyningen
kan klare.

--
Bjarke Andersen