Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
diasfremkaldelse i Arhus - bedste sted?
Fra : Martin Adserballe

Dato : 26-09-02 08:34

Hej

Har 20 stk. Velvia diasfilm fra en nu overstået 3 mdr. cykeltur til Vestkina
og Tibet. Fantastiske landskaber!!

Hvor i Århus får man den bedste diasfremkaldelse (for pengene).

takker

Martin Adserballe

Fra : Fam. Andersen

Dato : 26-09-02 08:49

> Hvor i Århus får man den bedste diasfremkaldelse (for pengene).

Grafisk Produktion. Ligger for enden af Mejlgade mod Østboulevarden.

Hvis du afleverer dine film i Photo Team i Busgaden er jeg næsten sikker på
at de sender dem derhen.

Har personligt fået fremkaldt mange film dernede, og de har altid været ok.

Hilsen Niels

Fra : ivan

Dato : 29-10-02 01:11

Hej
Jeg har fået fremkaldt dias et par gange ved photo-team i busgaden.
Farvemæssigt osv. er de ok, men jeg synes der har været for meget støv og
(små) skrammer på filmen.
Mvh Ivan

Fra : Karsten Jühne

Dato : 26-09-02 09:09

On Thu, 26 Sep 2002 09:34:23 +0200, Martin Adserballe wrote:

>Har 20 stk. Velvia diasfilm fra en nu overstået 3 mdr. cykeltur til Vestkina
>og Tibet. Fantastiske landskaber!!
>
>Hvor i Århus får man den bedste diasfremkaldelse (for pengene).

Ved 20 stk vil jeg tro at Maicolor kan give en fornuftig pris og en
god kvalitet.

Men hvorfor spare få hundrede kroner på fremkaldelse fra en ferie til
flere tusind kroner?
--
Mvh.
Karsten

Amatørradio grej sælges: http://hamsale.websajt.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-09-02 15:54

"Martin Adserballe" <maad@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i Århus får man den bedste diasfremkaldelse (for pengene).

Århus Farvelab på Søren frichsvej er gode, prisen kan jeg ikke huske.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 26-09-02 16:37

"Martin Adserballe" <maad@email.dk> wrote:

> [...]
> cykeltur til Vestkina og Tibet. Fantastiske landskaber!!
>
> Hvor i Århus får man den bedste diasfremkaldelse (for

Hvad end du gør, lad være med at aflevere dem alle
samtidigt. Selv de bedste labs laver fejl, og det ville
være træls at miste alle 20 film.

Aflever en 4-5 stykker af gangen, så er tabet til at bære,
hvis det værste skulle ske...