Trådløst internet
Fra : HEJ

Dato : 26-09-02 08:09

Kender nogen noget til www.intercitynet.dk og hvordan er deres forbindelse

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-09-02 21:54

Hej

"HEJ" <xx@xxxx.dk> wrote:

>Kender nogen noget til www.intercitynet.dk og hvordan er deres forbindelse

Jeg kender ikke noget til deres forbindelser, men jeg har fulgt firmaet
siden de startede, mest fordi jeg syntes det var en rigtigt god idé de
havde fået, men, det ser ud til at jeg er ret ene med den opfattelse,
for udviklingen/udbygningen hos dem gået extremt langsomt, ja faktisk
står den vel nærmest helt stille.

Jeg har et par gange mailet til dem med forslag om at foretage er
undersøgelse for evt. at etablere en sådan forbindelse her hvor jeg bor,
men det viste de ikke nogen større interesse for, virkede nærmest
ligeglade.

Men lad os se om der dukker nogen op som benytter dem.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-02 15:26

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> havde fået, men, det ser ud til at jeg er ret ene med den opfattelse,
> for udviklingen/udbygningen hos dem gået extremt langsomt, ja faktisk

Jeg har også fuldt med fra starten... Og der er som du selv siger, ikke
rigtigt sket det store.

> [...]
> undersøgelse for evt. at etablere en sådan forbindelse her hvor jeg bor,
> men det viste de ikke nogen større interesse for, virkede nærmest

Det gjorde jeg også dengang... Og jeg fik mig en overraskelse. De havde en
kontakt person i min by, og de undersøgte muligheden for at dække.. De lå i
forhandlinger om oprettelse af en 2 Mbit access forbindelse

Ca. 3 månedere efter, kom det påskud fra TDC, om at dække alle centraler..
Og der kom så her til byen...

Men mærkeligt nok, dækker Intercitynet stadig ikke her... Har mailen dem
mange gange, af ren nysgerrighed.. Hvor de sagde at sagen, her i byen
sikkert er droppet... Men stadig står der efter mange tider, stadig "område
under opstart"

Hmm, nu tjekkede jeg lige igen.. Nu har de sørme fåët fjernet byen, hehe..
Det er også 4 månedere siden jeg spurtge hvorfor de så stadig har min by
under opstart, når den er droppet

> Men lad os se om der dukker nogen op som benytter dem.

Der er helt sikkert nogen der benytter dem. Men nu er det jo ogsp rimeligt
lokalt forretagende.. Spørg borgerne i Ølstykke og Stenløse