Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.photogallery.dk
Fra : Hariprasadh

Dato : 26-09-02 00:28

www.photogallery.dk

Dette site er i modsætning til www.photo-gallery.dk værd at kigge på.
Jeg vil fremover annoncere for det en gang om ugen

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-02 09:04

Hariprasadh wrote:
> Dette site er i modsætning til www.photo-gallery.dk værd at kigge på.
> Jeg vil fremover annoncere for det en gang om ugen

Beklageligvis virker det ikke i min browser .... :o/
Det gør photo-gallery.dk derimod ...
(Beklageligvis kan man ikke se Niels' glimrende billeder i
fuld opløsning)

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 26-09-02 11:58

Hariprasadh wrote:
> www.photogallery.dk
>
> Dette site er i modsætning til www.photo-gallery.dk værd at kigge på.
> Jeg vil fremover annoncere for det en gang om ugen

Jeg ser kun "et stort hvidt billede" (ingenting) - ikke meget sjov - det
er nok fordi jeg bliver gelejdet om på
<http://www.econcept.dk/photogallery/browser.html>

- men jeg har altså ikke tænkt mig at skifte til Exploiter bare for at
se dit site

mvh

Jesper Brunholm

Fra : ab

Dato : 26-09-02 20:29

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> - men jeg har altså ikke tænkt mig at skifte til Exploiter bare for at
> se dit site

Vil du fortælle os, hvor hans side ligger (da det ikke fremgår) ?

ab

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 27-09-02 11:50

ab wrote:
> "Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> Vil du fortælle os, hvor hans side ligger (da det ikke fremgår) ?

Hvis du snakker om det site som jeg kommenterer ikke virker i mozilla
/netscape så er det subject: www.photogallery.dk. Med "Exploiter" mente
jeg MS Explorer og ikke en persons site.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : ab

Dato : 29-09-02 01:27

Jesper Brunholm wrote:

> [...]

Du skriver "dit site" - jeg kan ikke se hans side nogen steder ? Men du
mener nok den side, han henviser til ?

ab

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 30-09-02 13:52

ab wrote:
> Jesper Brunholm wrote:

> Du skriver "dit site" - jeg kan ikke se hans side nogen steder ? Men du
> mener nok den side, han henviser til ?

Ja - jeg mener den side han henviser til - går ud fra at det er hans
eget site med hans egne billeder han vil annoncere ændringer på.

Da han ikke lægger op til debat om noget specifikt i teknikken/motiv
eller lignende på de billeder som han henviser til går jeg ud fra at det
er en almindelig "se mine billeder og kom gerne med kritik"-post.

Derudover kan jeg ikke umiddelbart se dette modbevist nogen steder - ved
du mere end mig om hvem der står bag og hvem hariprasad er?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 26-09-02 12:30

"Hariprasadh" <tanenbaum@tiscali.dk> wrote in message
> www.photogallery.dk
>
> Dette site er i modsætning til www.photo-gallery.dk værd at kigge på.

Jeg vil nødigt træde nogen over tæerne - men ellers vil jeg absolut give dig
ret! Rigtigt mange fine billeder
Og generelt et nydeligt site - som jeg med mine Mickey$oft produkter ingen
problemer har med!

> Jeg vil fremover annoncere for det en gang om ugen

Jeg læser mellem linierne at du ved det nok er i overkanten?

Mvh.
Anders

Fra : ab

Dato : 26-09-02 20:40

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> skrev bl.a. i en meddelelse

> Jeg læser mellem linierne at du ved det nok er i overkanten?

I forhold til hvad vi ellers står model til, ville flere gange om dagen ikke
være at overdrive.

Skulle der være indvendinger, må det være over det manglende valg af anden
dialekt.

Hermed en opfordring til skaberen om at gøre en del mere reklame for sig
selv.

ab

Fra : Morten Grouleff

Dato : 26-09-02 22:26

"Hariprasadh" <tanenbaum@tiscali.dk> writes:

> www.photogallery.dk

Det er sikkert fint?

Jeg blev kun viderestillet til en blank side:
http://www.econcept.dk/photogallery/browser.html

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-09-02 23:03

Morten Grouleff wrote:

> Det er sikkert fint?
>
> Jeg blev kun viderestillet til en blank side:
> http://www.econcept.dk/photogallery/browser.html

Det skyldes at sitet kun virker på "world wide mikro$oft", det er
iøvrigt gode billeder, så det kan godt svare sig at bruge tid på, at se
sitet og billederne, fra en maskine der har IE installeret.

Jeg kendte godt sitet, jeg stødte på det for et par år siden, da jeg
overvejede mit eget domainenavn, jeg afprøvede alle varianter af "photo
gallery" og "photo-gallery" med .dk, .se, .de, .uk, .com, .org, .net
o.s.v., og der dukkede faktisk mange spændende sites op.

Men www.photogallery.dk er desværre et site man glemmer igen, for man
får rimmeligt hurtigt set alle billederne, og så er der jo ikke mere at
komme efter, og det er ikke blevet opdateret med nye billeder.

En helt anden snak er, at det er meget påfaldne, at det er analoge fotos
der er digitaliseret, for motiverne er så godt komponeret og belysningen
er også så god, at jeg nægter at tro på, at den pågældne fotograf ikke
også tar' skarpe billeder.