Warcraft III - pauser - fortsætter - pause~
Fra : DeBoss

Dato : 25-09-02 19:58

Hejsa...

Jeg har fået et underligt problem med mikn Warcraft III..
Jeg har spillet en del i den.. er igennem human campaign (for 2nd gang -> HD
crash - så farvel savegames

Nu har den en underlig ide.. når menuskærmen er fremme begynder det.. Om
den får lov at stå eller jeg rykker vildt i musen så sker det samme.. Alt
undtagen lyden fryser i ca 5-10 sek, hvorefter det går MEGET stærk i ½sek og
så kører det normalt i 5-10 sek.. fryser 5-10 sek og om igen.. sådan
fortsætter det konstant..

Jeg prøvede at lukke alle kørende prg som ICQ MSN osv.. alt der kunne lave
skidt - Hjalp ikke - genstartede og fjernede igen alt der ikke behøvede være
der - stadig ingen forskel..

Og så sidder jeg der og undrer mig.. Det var sket én gang før, hvor jeg ikke
tænkte nærmere over det og lod bare være med at spille.. der var nok "noget"
med windows tænkte jeg, og næste gang var der intet... Men nu generer det
mig sku.. hvad sker der ???

Jeg har en kører XP (alle updates fra win update) ECS K7S6A MB med
256mbDDRram + 1800XP + GF3 Ti200 128Mb - max CPUtemp under spil var
54grader.. og jeg ved af erfaring inden jeg fik ordnet temp at den kører
fint ved ihvertfald 68grader

Hilfeeeeeee
Dennis
What is Windows 9x/XP ?
Nothing but a 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally
coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company
that can't stand 1 bit of competition

Fra : danni plougmann

Dato : 25-09-02 20:29

prøv at lave en iso fil af cden på harddisken og brug daemon tools til at
lave et virtuelt cddrev med.
jeg tror dit problem er at cdromdrevet der skal speede op hele tiden.
jeg havde engang lign samme problem med diablo 2, det løste jeg ved at
kopiere nogle filer fra d2 play cden over på harddisken.

/danni plougmann

Fra : DeBoss

Dato : 25-09-02 22:25

Takker for forslaget.. Det var nu ikke problemet..
Jeg var inde og rode i GeForce Tweakutlity - jeg troede nu ikke jeg havde
ændret noget da den blev ved at stå på org. settings, men da jeg trykkede
apply og startede spillet var det i orden.. har lige spillet en quest..
Lækkert

Mvh Dennis