Radeon 9700 PRO
Fra : Janus Nygaard

Dato : 25-09-02 18:16

Nogen som har prøvet(testet) dette nye grafikkort som efter sigende skulle
være verdens hurtigste!

NB: Overvejer selv at købe et Geforce 4 ti 4200, men hvor stor forskel er
der på disse 2 kort??

Mvh Janus

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-09-02 00:10

Janus Nygaard wrote:
> Nogen som har prøvet(testet) dette nye grafikkort som efter sigende skulle
> være verdens hurtigste!

Check. Jeg klager ikke, sidder med et ATI Radeon 9700 Pro altså et
"build by" kort.

> NB: Overvejer selv at købe et Geforce 4 ti 4200, men hvor stor forskel er
> der på disse 2 kort??

Lidt afhængig hvad du vil, men hvis høje opløsninger og/eller FSAA m.m.
siger dig noget så er der meget stor forskel. Læs nogle test på fx. www.
anandtech.com

Når først man begynder at skrue op for billedkvaliteten, så er kortet
mindst dobbelt så hutigt som alt andet.

Mvh

Bruno

Fra : Trygleren

Dato : 26-09-02 09:53

IDSPISPOPD !!

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-09-02 11:05

Trygleren wrote:
> IDSPISPOPD !!

LOL, hvordan var det nu lige. Var det i etteren eller i toeren?

Er der forresten et SPISPOPD II?

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 26-09-02 11:08

<iddqd@worldonline.dk> wrote

> Er der forresten et SPISPOPD II?

....wtf..?!?!?!

Fra : Trygleren

Dato : 26-09-02 11:36

> ...wtf..?!?!?!

Kender du ikke de udtryk? Det må være en brist i din opdragelse =)

Fra : Alan

Dato : 26-09-02 12:42

www.trilobite.org/spispopd/index.html
www.idspispopd.com/

--
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John
Lennon Venlig hilsen

Fra : Trygleren

Dato : 26-09-02 11:35

Det var i etteren.
I toeren hed det IDNOCLIP =)

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-09-02 12:16

> Det var i etteren.
> I toeren hed det IDNOCLIP =)

Hmm.. Doom cheatcode? Hvor kommer det fra. Er nysgerrig nu.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-09-02 14:01

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
crashed Echelon writing news:amuq8v$min$1@sunsite.dk:

> Hmm.. Doom cheatcode? Hvor kommer det fra. Er nysgerrig nu.

Fra Doom spillet?!

--
Bjarke Andersen