Mit ASUS v7700 slår fra ligepludselig i un~
Fra : Niels Nørregård Hans~

Dato : 23-02-01 14:14

Jeg har en 500 PIII på et abit bh6 og når jeg i bios'n sætter AGP/CPU clock
1:1. Så starter windows fint op, men efter 1 minut eller 2 i unreal slår mit
ASUS V7700 32mb deluxe fra eller der står "no signal" på skærmen. Jeg har
prøvet en anden skærm. Desuden har prøvet at tage cd-rom fra, hjalp heller
ikke. jeg har et AOPEN kabinet med 300 W

MVH

Niels

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-01 18:11

Jeg har et lignende problem, men kan dog spille i længere tid inden den går
død. Jeg tror det enten er fordi det bliver for varmt eller fordi min PSU er
for lille. Jeg har en 235W PSU men går og venter på en 300W. Er der et
program der kan måle temperaturen på kortet så jeg kan se om det er det? og
hvor varmt må det blive?

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Bruun

Dato : 23-02-01 18:28

Hejsa,

> [...]
clock
> 1:1. Så starter windows fint op, men efter 1 minut eller 2 i unreal slår

Øhh bøø... En P-III kører vist mindst 100 på FSB ik?! Hvis du sætter AGP
divideren til 1:1, så kører dit kort jo også 100 MHz i stedet for de 66 MHz
det er bygget til!? AGP-divideren skal du sætte til 2:3

Eller er det bare mig :)

Mvh Kim Bruun