roamingaftaler
Fra : Henrik Hamborg

Dato : 25-09-02 14:20

Hej

Jeg håber, at det er den rigtige gruppe, som jeg stiller dette spørgsmål
i...

Jeg skal til Hanoi og skal kunne lave dataopkobling til en worldwide
udbyder - er der nogen af jer der kender en udbyder med roamingaftale i
Hanoi.

Hilsen

Henrik

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 25-09-02 20:03

"Henrik Hamborg @4getit.dk>" <dont<sletmig> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal til Hanoi og skal kunne lave dataopkobling til en worldwide
> udbyder - er der nogen af jer der kender en udbyder med roamingaftale i

TDC Internet tilbyder roaming i forbindelse med nogle af deres abonnementer.
Du kan læse mere her: http://internet.opasia.dk/roaming.

Deres roaming går så vidt jeg ved gennem www.gric.com, og i følge denne
hjemmeside er der 5 muligheder for opkobling i Hanoi.

/Anders

Fra : Jan Viegand

Dato : 25-09-02 21:16

"Henrik Hamborg @4getit.dk>" <dont<sletmig> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal til Hanoi og skal kunne lave dataopkobling til en worldwide
> udbyder - er der nogen af jer der kender en udbyder med roamingaftale i

UNI2's Global Dial-up har adgang via iPass til ca. 150 lande.

Jan

Fra : Henrik Hamborg

Dato : 25-09-02 21:25

Tak skal I have for hjælpen - nu har jeg lidt og gå efter...