4 kort i W98
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 25-09-02 12:12

Folks,

Har har brug for at have en maskine med 4 grafikkort under Win98.

Og sådan en fætter har jeg allerede (Dell af ældre årgang), men da den er
ved at være for langsom, bad jeg min lokale pc-pusher om at sætte en ny
sammen.

Det kan de ikke få til at virke. I Win98-manualen står blot, at det skal
være PCI-kort, og at man i øvrigt kan have op til ni.

Nogen erfaringer? Er der noget i nyere chipsæt, der gør det svært/umuligt?
Er der andre faktorer, man skal være opmærksom på?

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
--------
Indsæt v før snablen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-09-02 12:14

> [...]
>
> Nogen erfaringer? Er der noget i nyere chipsæt, der gør det svært/umuligt?
> Er der andre faktorer, man skal være opmærksom på?

Mig bekendt skal man disable AGP porten, hvis ikke AGP kortet skal være
primær display og de øvrige sideskærme.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk