BF1942, NOCD patch som virker !?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-09-02 01:07

Findes der en NOCD patch til BF 1942, som osse virker som den skal ?

Hentede éen, men med den, lod spillet mig ikke spille online, og så er det
ikke så meget ved...

Og ja.....jeg HAR købt det originale spil, men jeg synes det er lidt trælst
at man skal hive disc 1 eller 2 frem, og putte i drevet, hver gang man skal
spille dette glimrende spil.

Fra : Telefonitis

Dato : 25-09-02 07:35

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en NOCD patch til BF 1942, som osse virker som den skal ?

Der er ingen løsning, hvis du vil spille online - udover at have den
originale cd i. Hver gang du logger på en server, så kigger serveren i din
exe efter en nøglekode - og har du ikke den, så kan man godt glemme
det.....nøjagtig som ved f.eks. Halflife og CS.

Der findes dog nogle crackede servers....men altså....det lønner sig ikke -
slet ikke når du har betalt næsten 400 slag for de geniale spil.

Har du iøvrigt kigget forbi www.tfdenmark.dk?

Telefonitis.

Fra : Lars Varming

Dato : 25-09-02 08:58

Det er ret øv, for jeg syntes også ventetiden mens den læser på CD'en er
ærgelig ventetid. Lad os håbe at der kommer en virkende no-CD snart...

Iøvrigt vil jeg godt indrømme at jeg først spillede spillet i "backup", men
det er sq så fedt at jeg ikke kunne lade være med at købe det!

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 09:24

On Wed, 25 Sep 2002 09:57:38 +0200, "Lars Varming" <lars@varming.org>
wrote:

>Iøvrigt vil jeg godt indrømme at jeg først spillede spillet i "backup", men
>det er sq så fedt at jeg ikke kunne lade være med at købe det!

Hvordan fungerer multiplayerdelen ? Er det til at spille ?
Jeg overvejer nemlig også om jeg skulle købe det.

mvh Madsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-09-02 09:48

"Madsen" <madsen@nomailportalen.no> wrote in message
> Hvordan fungerer multiplayerdelen ? Er det til at spille ?
> Jeg overvejer nemlig også om jeg skulle købe det.

Er der nogen her der har prøvet både Battlefield og MoHAA og kan sammenligne
lidt. MoHAA sparker røv for mig, mens jeg ikke har prøvet Battlefield, kun
hørt om det.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-09-02 11:14

Jeg spiller selv mest MOHAA, men BF1942 er oxe fedt, men man skal have
lidt mere tålmodighed, da man til tider har lange veje til selve
kampzonen, men jeg kan anbefale det varmt, selv om jeg nok bliver ved
mit MOHAA game, da jeg er mere til action.

On Wed, 25 Sep 2002 10:48:26 +0200, "Per Nielsen" <dazzler@mknet.dk>
wrote:

> [...]
>lidt. MoHAA sparker røv for mig, mens jeg ikke har prøvet Battlefield, kun

(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Lars Varming

Dato : 25-09-02 13:17

Jeg spiller Battlefield en del nu, men har spillet meget MoH:AA tidligere.
Jeg kan bedre lide Battlefield, da man her har tanks, jeeps, både, fly og
selvfølgelig de gammelkendte fodsoldater (engineer, medic, assaulter,
scout).
Soldaterne kan noget mere i Battlefield end i MoH:AA - fx. kan en engineer
ligge miner, bruge sprængstof og reparere maskinel. En scout kan snipe og
bruges som spotter for artelleriet.

Alt i alt syntes jeg at spillet er meget actionfyldt og har en del flere
aspekter end MoH:AA, selvom dette også er et fedt spil.

Jeg køber ikke mange spil (læs: 1-2 stk./år), men Battlefield har jeg købt
og har absolut ikke fortrudt det !!

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-09-02 16:34

"Lars Varming" <lars@varming.org> wrote in message
> Jeg køber ikke mange spil (læs: 1-2 stk./år), men Battlefield har jeg købt
> og har absolut ikke fortrudt det !!

Takker både Bjarne og Lars. Hvis i kun skulle vælge 1 spil, skulle det så
være Battlefield eller MoHAA (som jeg har meget svært ved at slippe).

Fra : Lars Varming

Dato : 25-09-02 18:24

KLART Battlefield !!

I fx. multiplayer ligner spillene absolut ikke hinanden fra gang til gang,
da man kan angribe/forsvare på tonsvis af måder - der er ikke nogen opskrift
på at man gør sådan og sådan på en given bane for at vinde.
I MoH:AA syntes jeg ofte at spillene begyndte at ligne hinanden fra gang til
gang.

Kan selvfølgelig være fordi Battlefield er så relativt nyt endnu, at den
tendens ikke er opstået, men jeg tror absolut Battlefield holder længere
inden jeg bliver træt af det (if ever).

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-09-02 22:18

Som jeg skrev før, det kommer an på om du er til taktik eller ruch....

BF. er et spil der er rigtig godt lavet

Men jeg er MOHAA mand må jeg sige, og det er grundet at der er mere
gang i den.

Fra : Simon Kamber

Dato : 26-09-02 19:41

wrote:

>Det er ret øv, for jeg syntes også ventetiden mens den læser på CD'en er
>ærgelig ventetid. Lad os håbe at der kommer en virkende no-CD snart...
En anden mulighed er at alve et image til daemon tools, plejer at
virke, har ik fået fat i BF endnu så ved ik om den holder der.

Fra : Lars Varming

Dato : 26-09-02 20:57

"Simon Kamber >>mail.com>" <simon_kamber@hot<<<REMOVE> wrote in message

> En anden mulighed er at alve et image til daemon tools, plejer at
> virke, har ik fået fat i BF endnu så ved ik om den holder der.

Var faktisk en god idé - vil jeg prøve

Fra : Kenneth

Dato : 26-09-02 09:45

On Wed, 25 Sep 2002 02:06:54 +0200, "Thomas Mouritsen"
<milesSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Og ja.....jeg HAR købt det originale spil,

Ja, den bruger jeg også altid.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-09-02 12:02

"Kenneth" <knellert@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, den bruger jeg også altid.

Hvad mener du med det ?

Antyder du, at jeg ikke har købt spillet ?

Sidste ord på side 19, i manualen, er "brugerprofil".

Fra : Kenneth

Dato : 26-09-02 14:01

On Thu, 26 Sep 2002 13:02:10 +0200, "Thomas Mouritsen"

>Hvad mener du med det ?
>
>Antyder du, at jeg ikke har købt spillet ?

Nej, jeg antyder at dit hoved er for lille i forhold til din krop.

Fra : Lars Varming

Dato : 26-09-02 13:19

"Kenneth" <knellert@hotmail.com> wrote in message

> Ja, den bruger jeg også altid.

Så er det jo bare dig der er et fjols....

Iøvrigt er det vel også ligegyldigt, for har du piratversionen af
Battlefield 1942 kan du kun spille på crackede servere - altså servere der
også kører med piratversioner.. medmindre du selvfølgelig har scoret en
original CD-key somewhere og bruger CloneCD versionen af Battlefield.

Alt i alt er det beskrevne problem stort set kun aktuelt for os med det
originale, købte spil (er jeg lige hellig eller hvad...)

Før jeg beskyldes for at have piratversionen af spillet, kan jeg kun sige at
sidste ord på side 8 i manualen er antikonceptionsklinik... nåårh nej:
modus.