Andet multimedie
bentjuul 3670
Avi til Mpeg med TMPEGEnc
Fra : hearboydk2

Dato : 24-09-02 21:08

Er der nogen, der har et godt tip?
Uanset hvilken DIVX/AVI film jeg prøver at konvertere til MPEG1 for at
brænde VCD, er der
kun det fineste billede og ingen lyd uanset(næsten) konfigurering af
TMPEGEnc. Jeg gør
jo sikkert et eller andet forkert, men hvad? Hvis jeg spiller filerne i
Win Media Player er
alt i orden, så codecs´ene burde være på plads. HJÆÆÆÆÆÆLP.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-09-02 21:30

hearboydk2 wrote:
> [...]
> i Win Media Player er
> alt i orden, så codecs´ene burde være på plads. HJÆÆÆÆÆÆLP.

Mon ikke dine AVI'er er encodet med variable bitrate? I så fald skal du
SVJV extract'e lyden (til en WAV?!) og bagefter multiplexe den sammen
med billedet.

Kim Jensen
kelvin8.com · the design database project

Fra : Madsen

Dato : 24-09-02 21:46

hearboydk2 skrev:

> Er der nogen, der har et godt tip?

Det er der garanteret i den gruppe som er beregnet til formålet.
Gruppen hedder <news:dk.edb.videoredigering>

Madsen.