Logitechs Mx vs Microsoft IntelliMouse Exp~
Fra : The Phantom

Dato : 24-09-02 19:12

Nogle der har prøve den nye mx serie eller måske endda prøve den sammen med
microsofts mus ?
Står og skal vælge og har desværre lidt problemer med at finde den rigtige.

Fra : Seth

Dato : 24-09-02 20:12

"The Phantom" <ThePhantom@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> microsofts mus ?
> Står og skal vælge og har desværre lidt problemer med at finde den

Sidder med Mx700 her på mit bord...har intet skidt at sige om den
overhovedet.
Min tidligere mus var en Logitech Dual Optical..Den nye afløser for den er
MX500, som jeg så ikke har tænkt mig at prøve.

Men den ligger meget bedre i hånden end Dual'en og den reagerer meget meget
hurtigere og mere flydende...
de knapper (5 ekstra udover standard knapperne) som sidder på musen gør jo
også at man ikke skal trække musen så meget rundt på skrivebordet/explorer.

Synes ikke den er særlig tung overhovedet...sammenlignet med Dual optical og
Cordless optical (den fra det sorte sæt)

Jeg kan kun give sættet thumbs up for fedt design, sød lille lys diode på
musen, rigtig nuser oplader og præcision (800 dpi, 4.7 megapixel, 1 meter i
sekundet)

Stadig er det kun min vurdering....

så i aften skal den have bank i Battlefield 1942!!

Mvh

Seth

Fra : The Phantom

Dato : 24-09-02 21:20

Thx for svarene og jeg har lige bestilt en microsoft mus.
Hellere have en gennemprøvet og testet mus end en ukendt endnu ikk ordenlig
testet mus.
Men tak for jeres svar også mangler jeg kun at vænne mig til en ny mus :)

Fra : /ghat

Dato : 24-09-02 20:11

Jeg har prøvet dem begge på både Steelpad og fUnc sUrface og må sige at på
trods af at jeg egentlig bedst kan lide pilotformen på mx300, må den klare
vinder være m$ 3.0. Den failer ALDRIG uanset hvad du udsætter den for. Mx
musene kan derimod fremprovokeres til at "lagge" lidt.. hvilket ikke er fedt
når man som jeg spiller lidt CS. Har prøvet musene på en kammerats system
med samme resultat.. også for at udelukke at det ikke bare var noget koks på
min egen maskine. Jeg siger explorer 3.0 er stadig kongen.

Kenneth

Fra : Esben

Dato : 24-09-02 22:42

> [...]
sammen med
> microsofts mus ?
> Står og skal vælge og har desværre lidt problemer med at finde den

Der er et review af mx700 her:
http://www.earthv.com/articles.asp?ArticleID=703

--
Esben

Fra : The Phantom

Dato : 24-09-02 23:02

hehe tak men har læst det syntes bare ikk det giver et ordenlig indtryk af
den mus