Sælger Sonofon stadig FWA.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-09-02 18:45

Jeg har ikke kunnet finde noget link på deres hjemmeside.
(Søgte dog senest for nogle dage siden.)

Er salget helt stoppet.? (Eller stadig lidt igang jvfr. tidligere
indlæg d. 17/9 om evt. test af nyt udstyr.?)

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-09-02 19:19

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> Jeg har ikke kunnet finde noget link på deres hjemmeside.
> (Søgte dog senest for nogle dage siden.)
>
> Er salget helt stoppet.? (Eller stadig lidt igang jvfr. tidligere
> indlæg d. 17/9 om evt. test af nyt udstyr.?)

Salget er vist stoppet midlertidigt. Sonofon vil nok helt sikkert sælge dig
en forindelse, hvis du ringer.. Men der reklameres ikke med produktet lige
for tiden.

Du kan dog stadig finde info om produktet på deres hjemmeside:

www.sonofon.dk -> erhverv -> Produktinformation -> Internet -> Software til
bredbånd, hvorefter menuen kommer frem

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-09-02 20:31

sonofons hjemmeside er HELT TIL GRIN..

UMULIG at finde rundt i...

Det lykkes mig for et par dage siden at bede om at få materiale tilsendt om
fwa.. resultat, 2 stks a4 papir, den ene med "her er det du har bestilt",
den anden med lidt løst info om FWA, INGEN priser, INTET faktuelt..

--
Regards, Peter Larsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-09-02 19:32

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> for tiden.
>
> Du kan dog stadig finde info om produktet på deres hjemmeside:

Jeg havde faktisk besøg fra en montør for ca. 6 mdr. siden, men antennen var
skjult af naboens hus.
Der var dog mulighed for en anden antenne, fra anden retning.
Engang efter sommerferien. Og det er jo nu.!

De har mig derfor i arkivet og ville sikkert kontakte mig hvis der var nyt.
Formoder jeg.
(Hvis det var Tiscali ville jeg tvivle. De har ikke styr på ret meget.)

Jeg har endnu ikke erfaring med Sonofon. Så jeg er stadig positiv overfor
dem.!
(Måske kun indtil jeg får nærmere kontakt med dem. En kontakt til Hotline vil
som regel give en fornemmelse for kvaliteten af udbyderen.)

Fra : Palle Ravn

Dato : 25-09-02 12:47

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev:
>Jeg har ikke kunnet finde noget link på deres hjemmeside.
>(Søgte dog senest for nogle dage siden.)
>
>Er salget helt stoppet.? (Eller stadig lidt igang jvfr. tidligere
>indlæg d. 17/9 om evt. test af nyt udstyr.?)

Har da lige haft dem i røret. Opgraderingen af deres master er blevet

forsinket, så det er udskudt til først i Oktober. Men hvis du ringer
og laver en bestilling sænder eller ringer de til dig så snart det
kommer til at køre igen... De lyder som om de meget gerne vil til at
igang med det, skal det så siges.
Jag selv, vænter også på at de bliver færdige.

>Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Ja og det er ikke alt for spændene, det som står på den side...

/Palle Ravn
Har desvære kun råd til 2Mbit (ville gerne have haft en på 5Mbit, som

man kan som erhvervskunde!

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 26-09-02 13:02

> Jeg har ikke kunnet finde noget link på deres hjemmeside.
> (Søgte dog senest for nogle dage siden.)

http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/service_og_produkter/internet/sonofon_bredbaand/sonofon_bredbaand.shtml

Det ser ikke sådan ud da

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-09-02 21:35

Hej

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Er salget helt stoppet.? (Eller stadig lidt igang jvfr. tidligere
>indlæg d. 17/9 om evt. test af nyt udstyr.?)

Næh, vist ikke helt, men i henhold til dugfriske tal fra Telestyrelsen
omkring FWA, så går det rigtigt dårligt, der findes kun ialt 784 FWA
abonnementer i Danmark, fordelt på de 5 FWA udbydere, hvoraf den ene
allerede er lukket, og Sonofon har kun ialt ca. 514 FWA abb.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-02 23:39

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> wrote in message

> Næh, vist ikke helt, men i henhold til dugfriske tal fra Telestyrelsen

Hvor finder du dem?

Har ikke kunne finde noget, siden TST har ændret deres side

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-09-02 21:21

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Hvor finder du dem?
>Har ikke kunne finde noget, siden TST har ændret deres side

Det var noget jeg læste her:

<kopi>
Fiasko for nye bredbåndsnet
De trådløse bredbåndsnet med FWA-teknologi, som fem selskaber har licens
til at udbygge, flopper totalt. På halvandet år har de fem selskabet
tilsammen vundet 784 kunder.
Læs hele artiklen her
<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16286>
<kopi>