"Freaken" <freaken@mail.it> wrote in message
news:3A9863C3.26CD1004@mail.it...
> Dine er oplevelser er ikke enestående. TDC har slet ikke styr på tingene.
Medarbejderne hos TDC giver vidt forskellige oplysninger og pris og levering
osv. For nogen tid siden bestilte jeg også PA. Den første medarbejder sagde
14-dages leveringstid, den næste 8 uger, den næste 4 uger, den næste igen 6
uger - men der gik 2 måneder !
> Næsten samme historie som din - nemlig at de først oprettede forbindelsen
med fejl som så blev annulleret og dernæst oprettet en ny - men med andre
fejl osv. Så kontaktede jeg nogle af afdelingslederne og bad dem oprette
forbindelsen præcis som jeg havde skrevet i ordren, og så kom det til at
virke indenfor få dage. Men jeg skulle følge op flere gange dagligt og tale
med forskellige personer for at validere at de oplysninger jeg fik var
korrekte.
>
Jeg tænkte nok, at jeg ikke var alene...
Men for fanden, hvor bliver man
både frustreret, skuffet, vred osv., osv., når verden ikke ser så lyserød
ud, som det umiddelbart så ud. Måske man bare har for store tanker (=er for
positiv indstillet) om TDC (og de andre ISP'er for den sags skyld....)? Man
skulle nok sætte sine forventninger lidt ned...
> Man må spørge sig selv hvorfor TDC vil spilde sin egen og kundernes tid på
denne måde - svaret er formentlig manglende ledelse og uddannelse af
personalet.
>
Ja, det har jeg også spurgt mig selv om.... Ét eller andet må der jo være
galt. Men det er jo typisk for et stort firma. Jeg arbejder selv i et stort
firma (dog ikke noget med ISP), og jeg ved, hvordan tingene kan kompliceres,
når der er mange mennesker, der skal spille sammen. Det handler i høj grad
om kommunikation, men også arbejdsgange, fleksibilitet og ikke mindst viden
om det man sidder og laver. At kunder kan få 17 forskellige svar fra et
firma, må vel (bl.a.) være udtryk for, at den interne kommunikation ligger i
ruiner...
> Tilmed er jeg så faktureret for de perioder hvor forbindelsen ikke har
fungeret og har været oprettet.
> Dog skal det siges at de kompetente folk rent faktisk findes hos TDC, men
i denne store virksomhed er styringen tilsyneladende dårlig. Jeg benytter
alligevel TDC idet de ALTID forsøger at hjælpe uanset hvornår man ringer, og
så er telefonkøerne knap så lange som hos de andre ISP'er - og når det
endeligt virker - så virker det. Dog er deres newsserver nogen forfærdeligt
skrammel.
>
Jeg er fuldstændig enig i din sidste udtalelse. Jeg går stadig og overvejer
at skifte til en anden ISP, men hvis man læser lidt på de forskellige
nyhedsgrupper, så er det sgu ikke bare TDC, der får tærsk. Når det kommer
til stykket (sådan alt ialt...), mon ikke det så er ligegyldigt, hvilken ISP
man har? De har jo allesammen deres styrker og svagheder. Jeg har ikke været
så forfærdeligt meget på nyhedsgrupperne, så jeg kan udtale mig om det, men
de har en TEST-nyhedsserver:
193.162.153.117 - jeg har dog ikke selv afprøvet det.
>
> Mvh
>