LOL ... hvor ironisk!
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-09-02 22:22

Jeg var lige inde på en tankstaion i dag, hvor de solgte den nye Kandis CD
.... coveret var mærket med et sort klistermærke på fronten, hvor der stod
"Uden indhold" ...

--
Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Frederiksen

Fra : Brian K

Dato : 23-09-02 22:31

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var lige inde på en tankstaion i dag, hvor de solgte den nye Kandis CD
> ... coveret var mærket med et sort klistermærke på fronten, hvor der stod
> "Uden indhold" ...

Hej

LOL

ja...sandhed kommer i mange størrelser !

mvh
brian

Fra : Ally

Dato : 24-09-02 00:38

On Mon, 23 Sep 2002 23:21:42 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Jeg var lige inde på en tankstaion i dag, hvor de solgte den nye Kandis CD
>... coveret var mærket med et sort klistermærke på fronten, hvor der stod
>"Uden indhold" ...

Hvorfor har jeg sådan på fornemmelsen, at Åge vil kommentere det
her???

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Terminal Preppie

Dato : 24-09-02 00:52

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-02 05:11

Terminal Preppie <tul@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8fa93b$0$10975$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

________

Jeg kunne aldrig drømme om at kommentere det. Haha

Hilsen Åge

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-09-02 17:39

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Jeg var lige inde på en tankstaion i dag, hvor de solgte den nye Kandis CD
> ... coveret var mærket med et sort klistermærke på fronten, hvor der stod
> "Uden indhold" ...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Damn... det er lidt tid siden jeg har grinet sådan :)

Hvorfor havde du ikke et digital kamera? Hvilken tankstation? Jeg vil gerne
køre 200Km for at få et billede!

--
Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-09-02 18:31

Lars B. Jensen wrote:

> LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
>
> Damn... det er lidt tid siden jeg har grinet sådan :)
>
> Hvorfor havde du ikke et digital kamera?

Jeg tænkte faktisk på det samme da jeg stod der

>Hvilken tankstation? Jeg vil
> gerne køre 200Km for at få et billede!

Statoil i Nykøbing Falster ...

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-09-02 18:36

> Jeg tænkte faktisk på det samme da jeg stod der

:)

> Statoil i Nykøbing Falster ...

Okay, det kommer til at give lidt mere end 200Km, men nu findes der også
Statoil her i Gylland :)

Fra : Renegade

Dato : 26-09-02 19:05

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Statoil i Nykøbing Falster ...

Lige før jeg overvejer at tage forbi næste gang jeg er nede hos min kæreste
i Vordingborg...

Rng