Fjern login ved opstart
Fra : TM

Dato : 22-12-00 12:05

Jeg har lige fået Stofanet og det køre bare som en drøm, det bliver en
dejlig jul. Men efter jeg har fået inst. det kommer der en login box
(Microsoft netværk) hvergang jeg tænder maskine. Kan jeg ikke få den væk
engang for alle. WinMe

God jul
Thomas.

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 22-12-00 14:31

TM skrev:

> [...]
> dejlig jul. Men efter jeg har fået inst. det kommer der en login box
> (Microsoft netværk) hvergang jeg tænder maskine. Kan jeg ikke få den væk

Hvis du bruger "Windows Logon" eller "Microsoft Family Logon" og ikke
skriver noget kodeord, så skulle den ikke kommer mere.

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Ulrik W. Rasmussen

Dato : 25-12-00 14:28

Hvis du SKAL bruge login´et til noget (fx netværk .. ) kan du prøver med
TweakUI (www.micrsoft.com) som er en lille utility der har en auto login
funktion.
Ellers kan du rode i reg.basen efter auto-login.

/UR

Fra : John Sørensen

Dato : 05-01-01 14:51

"TM" <thomas.madsen@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dejlig jul. Men efter jeg har fået inst. det kommer der en login box
> (Microsoft netværk) hvergang jeg tænder maskine. Kan jeg ikke få den væk

du kan søge efter filen *.pwl ...og slette den og så gøre det Kenneth skrev

John

Fra : M. Thostrup

Dato : 22-12-00 21:02

start -> instillinger -> bruger ... Fjern brugeren eller brugerne, når
windows genstarter klik anuller til bruger og password.

God Jul til alle