Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GF4 ???
Fra : Søren H. Wind

Dato : 23-09-02 22:31

Kører pt. på en P3 600e@744 Mhz med 512 mb ram, 207 GB hd, og et GF2 400MX
64 mb kort.

Vil jeg kunne køre Battlefield 1942 & UT2003 NOGET bedre med et GF4 - ti4200
med 128 mb, eller er det bundkort, cpu og ram jeg skal satse på "AMD
1600-2000 Mhz" ?

Fra : Ole

Dato : 24-09-02 12:05

lidt af en HD, eller vil du låne et komma *g*

Jeg tror ikke du får noget som helst ud af at smide sådan et stort
grafikkort i din maskine. Et nyt bundkort og processor er noget, der vil
sparke mås, så kan grafikkortet komme senere. Jeg har samme kort som dig, på
en 1100Mhz maskine, og det kører de fleste spil ret ok

/Ole

Fra : Trygleren

Dato : 24-09-02 13:38

> Jeg tror ikke du får noget som helst ud af at smide sådan et stort
> grafikkort i din maskine.

Du skal ikke tro, du skal vide =)

>Jeg har samme kort som dig, på
> en 1100Mhz maskine, og det kører de fleste spil ret ok

Jeg har pt. samme kort som jer begge sammen med min Athlon XP2000, Asus
A7V333 og 512Mb Kingston DDR PC2100. Det har problemer med de større spil.
Har akkurat lige investeret i et GF4 Ti4200 efter meget gode anbefalinger
fra andre.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : Søren H. Wind

Dato : 24-09-02 17:00

Jeg har faktisk 207 GB hd, ! og den er SPÆK fyldt på

Fra : Trygleren

Dato : 24-09-02 18:33

> Jeg har faktisk 207 GB hd, ! og den er SPÆK fyldt på

Hehe - så slet ikke efter hvilken harddisk du havde. Sådan noget lægger jeg
aldrig mærke til - alle har efterhånden en del lagerplads - og så lige dig
med det vilde !
=)

Fra : Trygleren

Dato : 24-09-02 13:36

> Vil jeg kunne køre Battlefield 1942 & UT2003 NOGET bedre med et GF4 -
ti4200
> med 128 mb, eller er det bundkort, cpu og ram jeg skal satse på "AMD
> 1600-2000 Mhz" ?

En af mine kammerater med akkurat samme konfiguration som dig, har netop
købt et GF4 Ti4400 og han kan køre SoF2 i 1280x1024 med ALLE detaljer slået
til flydende!! Jeg synes du skal bruge dine penge på kortet. Helt klart!!

Fra : Cacba

Dato : 24-09-02 19:40

..

> Vil jeg kunne køre Battlefield 1942 & UT2003 NOGET bedre med et GF4 -
ti4200
> med 128 mb, eller er det bundkort, cpu og ram jeg skal satse på "AMD
> 1600-2000 Mhz" ?

Jeg har et G-Force 3 Ti-200 128MB DDR

Paa:
Chaintech 7AJA0
T-Bird 750Mhz
896MB SD-RAM

Min cpu kan ca trække det ½.. faar 3500 i 3dMark 2k1... og hjælper ikke at
OC Gkort..

En af mine venner har samme gkort bare paa en AMD 1700+ og 256MB DDR.. Han
faar ca. 6200 i 3DMark 2k1..

Saa vil sige du ogsaa skal have ny cpu men selvøldelig vil et G-Force 4
Ti-4600 være langt bedre endd det du har nu.. jeg kunne mærke _STOR_ forskel
i spil fra mit gamle G-Force 2 MX til det jeg har nu..

Cacba Out..