CS problem
Fra : Peter hønborg

Dato : 23-09-02 22:32

Efter jeg har fået et plait daytona gf kort, der er det begyndt at hakke i
cs, det er kun når jeg bevæger mig fremad mens jeg stafer !!! Kan det være
min mus som er en intellimouse 3.0?

Fra : Devast8or

Dato : 23-09-02 23:12

Prøv at opdatere til den seneste driver til grafikkortet, det kan være det
hjælper. Jeg kan ikke se nogen speciel grund til at det skulle have noget at
gøre med din mus, men alt er da en mulighed.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Cacba

Dato : 24-09-02 06:42

"Peter hønborg" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Efter jeg har fået et plait daytona gf kort, der er det begyndt at hakke i
> cs, det er kun når jeg bevæger mig fremad mens jeg stafer !!! Kan det
være
> min mus som er en intellimouse 3.0?

Efter du har opdateret driveren med den nyeste (hentes paa www.nvidia.com)
skal du deaktivere virtual sync.... og i din comfig.cfg skal du ændre
fps_max "72" og fps_moden "72" til fps_max "99" og fps_moden "99" ... nu har
du den højste fps du kan have..

Cacba Out..