Ny Nirvana til juletræet:-)
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 12:28

Fra Gaffa:

Love, Novoselic og Grohl endelig enige

Kurt Cobains enke Courtney Love forklarede fredag morgen i Howard
Sterns radioprogram, at retssagen mellem hende og de to resterende
Nirvana-medlemmer er blevet løst ved et forlig. ”I får det nye
Nirvana- album til jul. Vi elsker hinanden. Vi kommer overens. Vi har
ordnet det hele,” forklarede Courtney til Howard Stern, der derpå
spurgte, hvorfor sagen er blevet løst. Hertil svarede Courtney:
”Masser og masser og masser af penge”.

Det vides endnu ikke om udgivelsen bliver en enkelt cd, med Nirvanas
greatest hits med dertil følgende uudgivne sange, som var Courtneys
oprindelige ønske. Eller et box-sæt udelukkende med uudgivne sange,
som var Dave Grohl og Krist Novoselics ønske. Det meget omtalte og
hypede hit-in spe ”You Know You’re Right” er i hvert fald inkluderet
på den kommende udgivelse.

Desuden kan det nævnes, at en samling af Kurt Cobains dagbøger
udsendes i bogform den 4. november under titlen ”Journals”.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-09-02 12:40

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i

> [...]
>
> Desuden kan det nævnes, at en samling af Kurt Cobains dagbøger
> udsendes i bogform den 4. november under titlen ”Journals”.

Ja hvorfor skulle Nirvane ikke også gå hen og blive en pengemaskine.
Det er sgu næsten ingen græsner hvad pladeselskaber ikke vil gøre for ussel
mammon. Men at Courtney Love også er blevet grisk skuffer mig nu lidt.
Jeg håber at Grohl/Novoselics står fast på at det IKKE skal være en greatst
hits men kun ikke tidligere udgivet materiale (og forhåbentligt kun færdigt
materiale og ikke jamsessions og demo crap)

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-09-02 12:56

Michael Petersen wrote:
> Jeg håber at Grohl/Novoselics står fast på at det IKKE skal
> være en greatst hits men kun ikke tidligere udgivet materiale (og
> forhåbentligt kun færdigt materiale og ikke jamsessions og demo crap)

Der går en historie om "In Utero", hvor pladeselskabet modtog den færdige
plade og svarede: "Udmærket demo. Hvornår er pladen færdig?". Så måske er
der ikke den store fordel. Men du har da helt ret i, at "rigtige" numre er
sjovest. På den anden side er det ærligt ikke Nirvana, jeg har mest lyst til
at høre for tiden; det er sådan lidt dengang-agtigt.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 13:00

On Mon, 23 Sep 2002 13:55:59 +0200, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

> [...]
>sjovest. På den anden side er det ærligt ikke Nirvana, jeg har mest lyst til
>at høre for tiden; det er sådan lidt dengang-agtigt.

Come on, Nirvana holder stadig. Jeg syens netop det meste af det de
lavede holder endnu.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 23-09-02 16:44

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Come on, Nirvana holder stadig. Jeg syens netop det meste af det de
> lavede holder endnu.

Ja. Jeg er midt i en Nirvana-revival. In Utero har været fast inventar i min
cd-afspiller et stykke tid, og jeg synes det er en fremragende skive.

Jeg er sgu ligeglad med om det er "dengang". Nirvana har lavet noget
skidegodt musik.

Det bliver spændende at høre noget nyt (gammelt) fra dem.

Simon

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-09-02 16:55

Simon Hiort-Lorenzen wrote:
> [...]
> fremragende skive.
>
> Jeg er sgu ligeglad med om det er "dengang". Nirvana har lavet noget

Ja, det sker nok også for mig før eller siden. Pearl Jams første plader er
dukket op på cd-spillen et par gange på det seneste, så det skal da ikke
udelukkes, at Nirvana dukker op igen. Nu får vi at se

> Det bliver spændende at høre noget nyt (gammelt) fra dem.

Ja, det bliver ihvertfald interessant at høre, om materialet også fortjener
udgivelse, eller det bare er noget middelmådigt, som bliver udsendt.

/Nikolaj

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 23-09-02 17:51

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> Ja, det bliver ihvertfald interessant at høre, om materialet også
fortjener
> udgivelse, eller det bare er noget middelmådigt, som bliver udsendt.

Ja. Den går sikkert som varmt brød ligegyldig hvad...

Simon

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 13:02

On Mon, 23 Sep 2002 11:40:19 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

> [...]
>hits men kun ikke tidligere udgivet materiale (og forhåbentligt kun færdigt
>materiale og ikke jamsessions og demo crap)

Love blevet??? Hun har altid været grisk. Der er ingen tvivl om at den
kvinde er psykopat. Nu er det ikke altid en ulempe at være psykopat,
men her er det for alle andre end Love. Trist Kurt røg i hænderne på
hende

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Troels

Dato : 23-09-02 16:13

> [...]
ussel
> mammon. Men at Courtney Love også er blevet grisk skuffer mig nu lidt.

Har hun ikke altid været det? hovedårsagen til at giftede sig med Kurt var
vel egentligt også for at promoverer sig selv og sit eget band.

Og så var det jo hende der myrdede ham

/Troels

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-09-02 16:56

On Mon, 23 Sep 2002 17:12:36 +0200, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>ussel
>
>Har hun ikke altid været det? hovedårsagen til at giftede sig med Kurt var
>vel egentligt også for at promoverer sig selv og sit eget band.
>
>Og så var det jo hende der myrdede ham

Nemlig

Morten
morten@bowman.dk