Positiv oplevelse
Fra : Jensn

Dato : 23-09-02 06:20

Hej

Man hører så tit at folk brokker sig over diverse forhandlere,
campingpladser osv.

Men jeg har lige en meget positiv oplevelse at fortælle :

Vi købte i forsommeren/02 en ny LMC campingvogn - ganske udemærket vogn, men
med nogle småfejl fra fabrikkens side - de var ikke store, så derfor ventede
vi med
at reklamere over disse til "sæsonen" var forbi.

Jeg afleverede vognen i forrige uge med en udførlig liste over de mangler
som vi havde
opdaget - bl.a. :

1. Lås i dør var lidt besværlig at ha' med at gøre
2 Lås i klap til El-tilslutning kunne "følge med ud"
3. Ved overfyldning af vandtank kunne der komme vand ud INDE i vognen !
4. Den store tagluges kombinerede sol & myggenet var svært at fastholde i
de ønskede position
5. Rust i galvaniseringen på næsehjulet

+ et par andre småting

Jeg hentede vognen i går (havde sagt til forhandleren at vi ikke skulle
bruge den de
næste 2 uger - ellers havde den nok været færdig før)

ALT var ordnet - og tilmed med den besked at hvis der blev problemer med de
nævnte
ting - også ud over garantiperioden - så skulle vi bare sige til !

Ydermere var vognen støvsuget og pænt rengjort.

Så den næste vogn vil vi ikke have betænkeligheder ved at købe hos Fåborg
Campingcenter
igen.

Og nej - jeg har absolut ingen økonomiske interesser i ovennævnte firma -
bare en tilfreds
kunde !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 23-09-02 18:55

[...]

Godt at høre at man kan rose en forhandler har på nettet, man ser så ofte
det modsatte

Men jeg er sikker på at næsten alle forhandlere, tackler reklamationer op
nye vogne på samme måde som Fåborg Campingcenter, (ellers kunne de lære
noget) men vi høre jo desværre altid kun om de dårlige oplevelser, men det
er jo det samme når vi snakker biler.

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end