Udlejes: skønt sommerhus tæt ved stranden
Fra : Hansen

Dato : 22-09-02 22:14

Ønsker du at holde ferie i et skønt sommerhus tæt ved stranden på den danske
østkyst? (Privat udleje)

Se mere på

http://hjem.get2net.dk/peh/bi/index.html

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-09-02 15:47

"Hansen" <pehansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ønsker du at holde ferie i et skønt sommerhus

Nej, det gør jeg ikke.

Og jeg ønsker heller ikke at læse annoncer uden for markedsgrupperne,
da den slags annoncer kun hører hjemme i markedsgrupperne!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-09-02 16:09

Andreas Falck <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote:

> "Hansen" <pehansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det gør jeg ikke.
>
> Og jeg ønsker heller ikke at læse annoncer uden for markedsgrupperne,
> da den slags annoncer kun hører hjemme i markedsgrupperne!

Slap dog af ! Du kan jo se i headeren at der er tale om en udlejning.
Send dog en venlig mail til vedkommende om at der ikke må sælges noget i
denne gruppe.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-09-02 16:48

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en
meddelelse news:1fiz3js.wvlahivs3788N%jesper@gylling.net...

[ ... ]
> Slap dog af !

Jeg *er* meget afslappet - jeg bestiller stort set ikke andet end at
slappe af, - da jeg ikke længere er bebyrdet med en tilknytning til
arbejdsmarkedet

> Du kan jo se i headeren at der er tale om en udlejning.
> Send dog en venlig mail til vedkommende om at der
> ikke må sælges noget i denne gruppe.

Ved at besvare en annonce her i gruppen, er der formodentlig mange
andre, som måske troede det var i orden med den slags, der så vil
afholde sig fra at annoncere her, - og så er meget jo opnået.

Gruppen her skulle jo nødig ende op med at blive en ubrugelig til
debat (som den jo er beregnet til) på grund af at en flok kræmmere har
lyst til at spamme deres køb/salg/udlejning mere uden for
markedsgrupperne!

Videre debat må vel hellere foregå i dk.admin.netikette, hvortil der
er sat FUT

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-09-02 17:05

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Slap dog af ! Du kan jo se i headeren at der er tale om en udlejning.
> Send dog en venlig mail til vedkommende om at der ikke må sælges noget i
> denne gruppe.

Så hvis man bare gør opmærksom på at man gør noget ulovligt, så må man
gerne? Men han gør heller ikke opmærksom på at han bruger et ulovligt
kort på hjemmesiden.

Og så er det i øvrigt ikke god skik at sende mails til folk.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland