Ny Alison opdatering
Fra : Jakob Jensen

Dato : 22-09-02 20:38

Hun har lige fået lidt væske og mad, men det bliver mindre og mindre.
Men det hænger måske sammen med, at vi forsøger at fodre hende omkring
hver 3. time.

Desværre var det nedslående nyt, da jeg vejede hende lige efter
indtagelsen af lidt føde. Hun er nu nede på 432g, hvad end det er hun
fejler, så æder det hende nærmest op inde fra. Hun kan slet ikke
overkomme, at spise det hun har brug for De eneste lyspunkter lige
nu er, at hun ikke virker syg, hun klatre lidt og kan stadig lege
lidt. Modsat taber hun sig konstant, det kommer nærmest i ryk, hun
sover meget og har ingen apetit.

Vi tager hende til dyrlæge i morgen kl 8 og håber på, at vores egen
dyrlæge, kan komme til en konklusion som kan hjælpe hende. For det ser
ikke ud til, at det er orm eller orm alene, som nogen også har
skrevet.

Hun får mad igen omkring kl 24 og vil blive kontrol vejet igen. I
morgen kl 4.30 får hun igen mad og kl 6.30. Derefter går turen til
dyrlægen med mormis og datter.

Venlig hilsen
Jakob Jensen
http://www.shunozahra.dk - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.debatkat.dk - Deltag i konkurrencen om 7,5kg kattefoder

Fra : Inger Kaya

Dato : 22-09-02 21:06

krydser virkelig poter og finger her... mens vi holder vejret og håber
det bedste... skriv ind når i har været ved dyrlægen ikk....

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-09-02 21:13

Hej Louise og Jakob
Her krydses alt hvad der kan krydses.

knuser og kindgnider

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sander

Dato : 22-09-02 21:22

"Jakob Jensen" <webmaster@rodsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nu er, at hun ikke virker syg, hun klatre lidt og kan stadig lege
> lidt. Modsat taber hun sig konstant, det kommer nærmest i ryk, hun

Hvad med de andre killinger i kuldet ? Er de friske nok ?

Det kan vel ikke være kattesyge, når forældredyrene er vaccineret ?
Da jeg var barn, havde mine bedsteforældre et hold killinger, som blev ramt
af kattesyge. ( De var dog ikke vaccineret ).
De havde også den karrygule afførring.

Måske i skulle få fat i en vagtdyrlæge, så hun kan få lidt væske i kroppen.
Jeg krydser fingre for Alison. Håber hun klare den.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 22-09-02 22:15

Vi var allerede i Fredags til vagtdyrlæge og han mente det var orm, og
det skulle komme ud senest Fredag. Men vi tror ikke så meget på orm
mere, så derfor fiser vi til vores egen dyrlæge i morgen.

De andre i kuldet er alle sunde og raske ligesom Alision, bare noget
større. De er 7 uger (i dag) og de tre af vejer mellem 812g og 862g
mener jeg det er. Den sidste har vidst lige rundet 700g.

Om det kan være kattesyge kan jeg ikke svare på, men jeg tvivler på
det. Vi håber på et godt resultat i morgen!

Fra : goofy

Dato : 22-09-02 21:35

Hej Louise

Held og Lykke

Steen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-09-02 21:42

Jakob Jensen <webmaster@rodsen.dk> writes:

> [...]
> dyrlæge, kan komme til en konklusion som kan hjælpe hende. For det ser
> ikke ud til, at det er orm eller orm alene, som nogen også har

Stakkels lille miv..

Vi krydser naturligvis også fingre og poter mens vi tænker positive
tanker i store mængder...

Melissa sender et stort spinbrum

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Trine K.

Dato : 22-09-02 22:37

Kære Jacob!

Vi krydser poter og fingere her!!!!!!!!!!!!!! lyder ikke for godt. få væske
i hende, det er næsten det vigtigste for overlevelsen.

Trine og Misserne

Fra : nitsen

Dato : 22-09-02 23:00

"Jakob Jensen" <webmaster@rodsen.dk> skrev

Her krydses - fingre - poter - tæer og hvad der ellers krydses kan - Frode
sender et stort bruuuumnussekindgnid og Agnes sender en masse af sit
overskydende krudt til Alison så hun kan blive frisk til at lege tagfat
igen - og vi tobenede sender en masse helbredende tanker - det er væmmeligt
når sådan en lille myr er syg.

Kh

Anita og de to pelstotter.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-02 00:00

In article <bm6soukvgefjo76qp8m83j5rs6kn5b42um@4ax.com>, Jakob Jensen
<webmaster@rodsen.dk> wrote:

Årh, den lille stakkel - vi sender alle de gode ønsker vi kan - både på
menneske- og kattesprog..
Held og lykke

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Birgitte

Dato : 23-09-02 00:31

Hej Louise og Jacob
Ihh hvor gør det mig ondt, at høre om Alison.
Jeg føler virkelig med Jer, jeg tænker lidt på om det evnt. kan være en
kolibakterie hun har.
Den tynde mave gør jo, at hun ikke tager på, at maden hun indtager render
lige igennem hende.
Men ingen tvivl om at det bette pus trænger til væske, og det lyder nok
basal at give hende skånekost, men det er nok hvad hun bliver sat på. da
skånekost som regel indeholder masser af fiber, som så opsuger noget af
væsken i maven.
Jeg krydser alt hvad krydses kan, og håber virkelig på det ALLERBEDSTE.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---