ARGH !! Tisset i sofaen
Fra : LC

Dato : 22-09-02 20:29

Hej til Gruppen.

Har fået to dejlige misser .som er faldet godt til hos os.
Begge to bruger kattebakken hver gang !! Undtagen da jeg forsøgte
at sætte lemmen i låget på bakken , det gjorde at missemor brugte
sofaen . Hvad gør jeg , har prøvet møbelrens eddike m.m. men føj hvor
det lugter ,selv missemor vil ikke ligge der mere

Hilsen og spin fra de to misser (den ene er lidt ked af det ) og
Lisbeth

Fra : Pia J

Dato : 22-09-02 20:36

Rodalon

:Pia

Fra : MayaDivine

Dato : 22-09-02 21:03

Hej *s*
Rodalon er umiddelbart et godt produkt, men indeholder desværre hudopløsende
stoffer (!)
I stedet vil jeg anbefale et produkt der hedder PIS´t væk. Det bruges
direkte på uheldsstedet og fjerner lugten af urin fuldstændigt. Selv min
uneutraliserede hankats markering på min seng er helt væk
Jeg har selv købt mit på en udstilling, men har følgende adresse og
tlfnummer Quali-kat kattepension 40451234 og www.kattens.net
Prisen er meget overkommelig og det kan også bruges til gulvvask, når det
fortyndes.

Ida

--
DK CorkyCoon
www.corkycoon.subnet.dk -killinger til salg

Fra : LC

Dato : 22-09-02 21:37

On Sun, 22 Sep 2002 22:03:19 +0200, "MayaDivine"
<corkycoon@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tlfnummer Quali-kat kattepension 40451234 og www.kattens.net
>Prisen er meget overkommelig og det kan også bruges til gulvvask, når det

Hej .

Tusind tak for dit svar ,jeg vil straks i morgen bestille PIS't væk
lyder som det helt rigtige til min sofa *g*
Missemor snuser lidt til stedet , rynker på næsen og nikker enig i
min beslutning .

mvh Lisbeth

Fra : MayaDivine

Dato : 22-09-02 23:16

Må lige skyde ind, at der skal bruges PIS´t væk i samme mængde som der er
tisset..ellers virker det ikke optimalt *S*

Ida

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 23-09-02 04:28

> Begge to bruger kattebakken hver gang !! Undtagen da jeg forsøgte
> at sætte lemmen i låget på bakken , det gjorde at missemor brugte
> sofaen .

Hmm... jeg gjorde selv det, at jeg hjalp Scottie ind 4-5 gange, lige da
jeg satte lemmen på. Han ku' heller ikke liiiige greje hvordan det virkede
med sådan en fætter Men da jeg viste ham det, så var det bare det.
Og han har så holdt sig til bakken.

Den store fandt bare helt selv ud af det, der var slet ikke noget der.

Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-09-02 17:07

Hihi, ja det er kloge katte jeg laver.

Har du meldt dig til træf?? vi har lagt det en lørdag (næsten) bare for din
skyld!!

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Sander

Dato : 23-09-02 06:34

> [...]
> sofaen . Hvad gør jeg , har prøvet møbelrens eddike m.m. men føj hvor
> det lugter ,selv missemor vil ikke ligge der mere

Vedr. kattelemmen i bakken. Vi hjalp vores kat ind i bakken, et par gange.
Derefter tapede vi lemmen fast i taget, så den stod åben de første par dage.
Der har ingen problemer været. Han elsker sit private lille wc....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-09-02 15:05

Jeg bruger Matas desinficerende rengøringsmiddel altid.
Det fjerner pletter og lugt fra gulvtæpper osv, hvis der har været et uheld
eller en har kastet op.
Ellers er eddike godt til at tage lugt.

Hilsen Nina