Printe via anden Mac
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-09-02 19:15

Én af de ting jeg straks tog i brug under 10.2 var printerdeling. En
smart feature, når man bare har en billig USB blækprinter.

(Og sjovt er det næsten at skræmme livet af konen, når printeren ved
siden af hendes iMac pludselig printer uden at hun selv regner med det

Men så er der bare lige det, at iMac'en "sover" meget af tiden, og så
kan der ikke printes via den. Er der en måde hvorpå man kan få den til
at vågne, når der sendes et printjob til den?

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-02 19:23

On Sun. d. 22 Sep. 2002 kl. 18:15 GMT, Martin wrote:
> [...]
>
> (Og sjovt er det næsten at skræmme livet af konen, når printeren ved
> siden af hendes iMac pludselig printer uden at hun selv regner med det

Bisse!

> Men så er der bare lige det, at iMac'en "sover" meget af tiden, og så
> kan der ikke printes via den. Er der en måde hvorpå man kan få den til
> at vågne, når der sendes et printjob til den?

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=2002061709450594>

installer wake on lan. Andre muligheder er også nævnt her:
<http://www.macosxhints.com/search.php?query=wake&mode=search&datestart=0&dateend=0&topic=0&type=stories&author=0>

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-09-02 15:39

Tak Morten!

Det var lige præcis "wake on LAN" jeg tænkte på. (Jeg troede kun det var
muligt på PC via BIOS opsætning.)

Martin